SeVen Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 NYYYDELIIIG!!! Var utrolig pen må jeg si :) Men en ting jeg synes du må gjøre, skifte ut den orginale bakpotta, få tak i ei litt diskree ei, blir litt stygt med 2rustete rør som står ut bak synes jeg. Men herregud for en FET BIL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Sjeldent pen A4! Jeg har skikkelig sansen for "ren" look. Fremheve bilen som den er istedenfor å gjøre den om til noe annet. Men... hvordan er det med fartsdumper og slikt? Kommer du deg over de på normalt vis? ;-) Vet en E30 som har 2.5cm klaring, og laveste punkt på bilen er bunnpanna. Han har visstnok bytta bunnpanna 4-5 ganger bare i løpet av sommeren. Med 3 cm på din, så har du ikke stort mer å gå på der. Må smelle godt i innimellom? Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 En lekker bil er vel det rette ordet og bruke Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Du har ikke noen bilder i høyere oppløsning tilgjengelig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by Walter_Melon Du har ikke noen bilder i høyere oppløsning tilgjengelig da? Jeg har de bilda jeg har tatt der i 1600*1200 om du vil ha send meg en PM.. Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Dette er kunst....VAKKERT!! :):D Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-sport Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 denne hadde jeg før:) FK just. senkesett..... 8.5-10x17" felger Siter a4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Meget pen bil. Hadde de samme felgene på en S2 coupe som jeg hadde i samme dim. Var dritt tøft. Kunne tenkt meg samme dim i 18" til neste år. Noen forslag op felger. Helst crom, slik jeg har nå. Siter Jeg er en Quattrofil Autofil Audifil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider_a8 Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by quattroboy Så fin bil du har. :) Har du funne pris på hjula. Kor e speila?????som vi skulle mikse trikse me. Få sjå fetta di. Fetta mi får du ikke sjå nei!!! ;) Pris på hjul har vi fått og var ikke fornøyd me den jeg fikk, så da får jeg marc til og sjekke pris for meg.. :D Speil kommer eterhvert må bare få Gøran til og finne riktig delenr:) Siter -Audi A8 nye lowrider vogna :dj x-Boble 1200 61 mod x-Golf gti 16v 90 mod x-Golf gti 82mod x-Lowrider Audi A4 96mod x-impala 64mod (lowrider) x-dodge van 89mod x-bmw 320 cab 89mod x-pluss div andre drit biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Okei då. Men jeg tenkte på de hjula du har jeg. Kunne passet fint på min. Send me a mail on oystein.beddari@moller.no Siter Jeg er en Quattrofil Autofil Audifil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Herlig bil. Når jeg ser på bildene så er ihvertfall en ting sikkert; facelift-lyktene er obligatorisk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 har jo sett den før-live, men da jeg tilfeldigvis fikk se den i går ble jeg sittende å beundre den leeenge før jeg begynte å kjenne igjen omgivelsene og deretter bilen hehehe :D det er en slik bil som kan gi våte drømmer hehehehe! ikke alltid lett å skjønne at det er en A4. desverre ikke en bil jeg kunne hatt slik som jeg kjører men du verden så kult det hadde vært :rolleyes: Hansemann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Måtte bare legge inn et bilde fra i dag :) Enklere å ta pene bilder, når man har såpass motiv å ta bilde av ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Colaboksen kunne du spart deg, ellers pent. ;-) Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by sublime Colaboksen kunne du spart deg, ellers pent. ;-) Hehe.. Det er en grunn til at boksen sto der.. (http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=16217&perpage=40&pagenumber=4 ) Skulle kansje fjerna den før det andre bilde, men men.. :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg