Mew Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Blei lav og fiiin med senking ja:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Prøver å finne ut hvilke felger jeg skal velge til å sko kjerra til someren. Fikk hjelp av en på vacn til å shoppe litt på bilen min. Hva syntes dere? Hadde egentlig tenkt felger med noe mer kant, men må jo si bilen kledde dette!:) (forstørr bildet for bedre kvalitet) Eller hur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Så ikke så dumt ut det der egentlig! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jaja, jeg gjorde noe for løye.. Her ble visst den felgen forran mye større enn den bak da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Takker brunerune! :) Var litt fete de første gitt, men må jo si at bilen kledde felgene dine! hehe... Vanskelig å få et inntrykk av hvordan felgene ser ut på bilen om man ikke shopper den eller har sett noen som har makan. For det finnes vel ingen nettsider der de har "felg på bil" til avant b5 vel?! ikke sett det ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 det finnes det veit du :) hvis du søker på media delen av forumet så trur jeg du skal finne noen linker som jeg har lagt ut for en god stund siden ..... den blei meget bra nu :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Gummihuset.se har no sånt. Og megahjul.no eller hva det heter tror jeg. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Gummihuset.se har no sånt. Og megahjul.no eller hva det heter tror jeg. Men blir som sagt ikke like bra som photoshop gjør det :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Er noen av dere medlem i vacn eller? For dere som bor her i oslo området.. Er lokallagstreff på mac donalds ved ring 3 neste torsdag. Hadde vært morro å sett bilene deres live også! :) Noen som skal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Er noen av dere medlem i vacn eller? For dere som bor her i oslo området.. Er lokallagstreff på mac donalds ved ring 3 neste torsdag. Hadde vært morro å sett bilene deres live også! :) Noen som skal? Kanskje man skulle tatt seg en tur. Er ikke medlem i VACN men :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Er jo bare å henge seg på uansett.. Mac-donalds er jo ikke akkurat sperret av.. hehe.. Fett om du henger deg på!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Er jo bare å henge seg på uansett.. Mac-donalds er jo ikke akkurat sperret av.. hehe.. Fett om du henger deg på!:) Hvilken McDonald's er det egentlig? Ved Ullevål stadion der? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hvilken McDonald's er det egentlig? Ved Ullevål stadion der? Ja, regner med det er den.. Er vel den som ligger nærme "riksen"? Blir nok en del biler.. Skiltplater til 50,- stk og klubbklistremerker! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Ja, regner med det er den.. Er vel den som ligger nærme "riksen"?Blir nok en del biler.. Skiltplater til 50,- stk og klubbklistremerker! :) Da er det nok den ved Ullevål der ja :) Får se om jeg tar en tur hvis jeg husker det! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Trist å måtte si dette.. Men jeg må desverre vurdere salg av bilen. Kjøpt meg leielighet så trenger sårt cash.. Vurderer innbytte! link til salgsannonse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1421661 men som sagt, VURDERES solgt! hehe.. vinner jeg 30 mill i lotto på lørdag blir det andre boller!:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg