Gå til innhold

Sitter som quattro - reklame

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei dere. Jeg lurte på om noen av dere visste hvor man kunne få tak i Audie's reklame "sitter som quattro".

 

Den der hunden sklir ut i svingen. SKulle ha den til et skoleprosjekt, men google hjalp meg lite nå.

 

Så, vet noen av dere hvor jeg kan få tak i og aller helst laste ned reklamen?

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er ikke råner.

 

Reklamen husker jeg og den er morsom den.

 

Hvis jeg skulle kjøpt ny Audi hadde ikke jeg valgt quattro. Jeg hadde valgt denne A6 fordi den sitter som quattro. Er dere med eller blir det for dypt for Audi-eiere?

 

Det blir litt som om å gå inn til en Audiforhandler og si at jeg ønsker en quattro og han svarer "Neida, kjøp denne og spar pengene. Den sitter like godt som quattro."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye bedre sideveis grep får man pga quattro egentlig? Svinger man virkelig så mye bedre med quattro enn med andre biler?

Vet ikke åssen det er med Quattro i forhold til vanlige 4wd biler, men jeg har en bil som har bakhjulsdrift til vanlig, så har jeg 4wd høy og lav-serie.. Og det er jææææævlig stor forskjell i svingene der hvertfall, kan nesten gi flatt jern gjennom svinger med snø på med 4wd'en inne, mens med bare rwd'en så kjører vi slede med en gang for å si det sånn, hehe...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt 97 A4 1,8TQ og syns ikke det satt noe bedre i svinger enn vanlige biler, så lenge man ikke gir gass såklart.

 

Er vel mere eller mindere det som er hele poenget da. Med quattro kan du holde gassen/gi gass gjennom svingen mens med en annen bil må du slippe/gå av gassen i svingen.

 

Dette resulterer naturlig nok i at du kan kjøre fortere gjennom svingen enn med en bil med rwd/fwd

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår