Gå til innhold

StreetMeet 21. April `07 (Rett etter motorfestivalen)

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Bra treff, moro at folk gidder å svi gummi og.. Likte den EVO'en der! :D

 

Og KS sin 242.. Hoho! :)

 

Og vi fikk oss en god glis når vi så en passat ell audi stv, og en touran susende forbi oss, og sivilpolitiet kom hakk i hæl.. Hvordan gikk det med dere? (Sølvgrå biler begge 2. )

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig det var meg du så.. Sølv A6 avant. Ble stoppet rett før Sharifs.

Kom fra det med minste mulig margin for å miste lappen..

Idiotisk av meg, men sånn er det når adrenaline pumper og man har hatt det morro..

Neste gang tror jeg nok d er bedre å følge trafikken som de fleste andre av dere gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle de FRIVILLIGE vaktene som stilte opp.:thanks

Uten dere hadde det aldri blitt noe av. Håper at det er lettere å rekrutere vakter nesten gang!

 

Hilsen "vakt-ansvarlig"

 

 

Det og stille opp som vakt på dette var en ren glede...At alt skulle fungere sånn det gjorde og at det kom så mange...

 

 

Hansen..

http://www.ilder.no

 

 

Ikke glem og registrer dere påBilcross forum :: Hovedsiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra treff ja!

Rått av Sideways gutta å arrangere noe så stort, og alikevell knirkefritt første gangen :D

 

Håper du fikk filma når vi dro evoen utpå der Pudding.

Kan gjerne sende meg klippene av den om du har ;)

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK til alle som takker for et fint treff!

TAKK til alle som gleder seg til neste treff!

TAKK til alle som skjønner hvorfor vi gjorde det vi gjorde med å informere politi osv ang detta treffet!

 

Vi som lille teamsideways ville trå forsiktig, det er VÅRE penger vi brukte på å få til detta treffet med street meet og herjeplass og fiksa et sted der dere andre kan herje og ha det fett gratis!

Vi ville ikke bruke penger på et treff som kunne blitt stengt på 1-2-3 og derfor fulgte vi regla litt mer enn nøye for å være sikker på at politi utleier stiller seg mer positivt til teamsideways street meet neste gang!

Vi skal få til detta flere ganger og derfor trenger vi IKKE et dårlig\frynsete rykte!

 

Til dere som klagde på svette sierra og 1 hjulstrekk så vil jeg si at MYE av poenget vi i teamsideways vil oppnå er å få frem dissa bila! Dere andre med fete sx`r og evo`r er seff velkommne, men dere har jo tilgjengjeld sååå ye å stille opp med på gatebil på rudskogen f.eks, mens dissa svette sierraene og sånt har knaksje ikke så lett for å slippe til der da, eller så lyst pga di blir jo ledd ut når di ikke klarer det de andre værstinga klarer!

Man drar jo ikke på gatebil for å se en gatebil, gjør en vel?

Man drar dit for å se di feteste av di feteste pengeinvesteringene noen sinne som komme på henger, blir kjørt bekk på henger og står i garasjen til neste gang!

Mens på teamsideways treff kan man dra for å se ole normann med gatebilen sin! spinner på 1 hjul men sjaføren har det fett, han koser seg, om du ikke koser deg så koser han seg for han har det morsomt, da har vårt mål blitt oppfylt! Det er den enkelte sjaføren med "den svette sierraen" vi vil glede, ikke deg som tilskuer, du kan ta bilen din som er bedre enn sierraen etterpå og kose deg DA, da har vi lykkes igjen!:) AIGHT?!

 

Hadde et langt og mye bedre innlegg i stad, men det kom 5 små fuktige, seige og klaska på tastaturet og da ble det borte! Så jeg nøyer meg med detta innlegget her da!

 

Og til dere som klagde på BT kontroll og FARTSKONTROLL?? så er det da mange veier rundtom der oppe da for å unngå alt som heter sivilasjon, det er jo i skaugen:)

 

 

Og til dere som gleder dere utrolig til neste treff:

 

Ikke glem at detta er noe vi i TEAMSIDEWAYS betaler av vår egen lomme, vi har gratis inngang og alt for å gjøre det billig og bra for deg!

 

Men støtte er aldri dumt!

Vil du gi en liten støtte til TEAMSIDEWAYS er du hjertlig velkommen til å tenke på oss neste gang du betaler en regning:)

Slegg inn en tier hvis du vil, eller en 50 lapp, spiller ingenrolle, alle monner drar!

Eller enda bedre, meld deg inn som betalende medlemm!

Mer penger vi har i kassa, mer inspirasjon får vi til å arrangere treff på nytt!

 

Givergleden kan settes inn på:

 

TEAMSIDEWAYS KONTO: 5081.11.60412

 

Dette er ikke noen av oss i crew sin egen konto, men en konto AnDThO har oppretta som TEAMSIDEWAYS sin konto, dissa penga går til treff, stickers, web side, og annet du kan dra glede av!

 

 

M.v.h Petter waal aka "waal the one" på sideways forum!

M.v.h Petter Waal 92228986 pwaal@nokab.no

www.teamsideways.com

 

84 Manta GSI 2.0 16V | 85 manta GT 2.2i+++ | 78 Manta S 1900 | 58 Olympia 1500 | 95 Omega 2.0 16V | 02 Galant avance stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke alt som flyr rett igjennom hos synet serru. deriblandt trim felger etc. ikke få det til å høres så lett ut, har ingen verdens ting med syting å gjøre. er en realitet. men all creds til gutta som gadd å arrangere detta.:) :peace:

 

Prøver ikke til å få det til å høres lett ut men ting går igjennom dersom man tar seg bryderiet med å forhører seg med dem før man foretar en modifikasjon og gjør det etter gjeldende regler

http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com

FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng Manta_magic. Jeg var en av dem som spant rundt på ett hjul. Og bilen min er en haug av et vrak så jeg gidder ikke kaste bort min og andres tid på bane. Da sitter jeg heller på sidelinja å ser på. Ellers kunne jo vi med relativt "kjipe" biler tatt opp plassa til de med gromkjerrer på GAtebiltreff og sånt å så ser vi hvor mange blide folk det hadde blitt da.

 

Når det er burning.. og på en relativt liten burneplass må nok folk regne med at det er mye vanlige biler utpå. Og hvis dere med værsting biler her syns det er så kjipt å se på så ta med noen dekk og kjør sjøl, i stedet for å sitte å se på.. og så klage.

 

Jeg kommer hvertfall med et nytt lass med dekk til neste meet :D

 

edit - og når det er sagt, hvor ble det av jänkarne?

Vi uten sperre kunne jo også ikke vært utpå plassen, så hadde det bare blitt 10 minutt ventepause mellom hver bil.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg syntes nesten jeg hørte tennene dine klapra. Hadde kanskje vært et passende tidspunkt å by på litt kappkjøring, hehe.

 

Hehe... da tror jeg faktisk jeg hadde gitt meg ganske fort. alt over 130 var for kaldt... Men ja, det var tenna mine du hørte. hørtes ut som jeg hadde rådebank i kjeften...

...prrrrrtt...

 

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra initiativ dette ;)satser på flere sånne treff i framtida. og angående mantaen din. kjøpt ifra mandals området?

 

Min manta?

Hvem av dem isåfall:)

 

Den hvite har jeg hatt ca 6 år, og før det hadde to kompiser av meg i nittedal den!

Og di andre kommer fra oslo traktene!

M.v.h Petter Waal 92228986 pwaal@nokab.no

www.teamsideways.com

 

84 Manta GSI 2.0 16V | 85 manta GT 2.2i+++ | 78 Manta S 1900 | 58 Olympia 1500 | 95 Omega 2.0 16V | 02 Galant avance stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt syn:

 

Dette var over all forventnig, ekstra morro var det med biltilsynet i gul refleksvest :deng Jeg oppdaga dem rett før kontrollen, stoppa, sjekka etter snut. Ingen der, piruett -> stikk! De så ut som noen sjiraffer der de stod og titta etter meg. Og det var snut rett i nærheten så det gjalt å kjøre rundt og komme seg på ringbanen fortest mulig.

 

Det gjelder å se litt lengre frem enn hva man pleier når det er sånne happenings. Og klare å få fartsbøter da?! Det har dem seg selv å takke, om de ikke klarer å legge sammen 2+2.

 

Så langt så bra, herjinga da?? Gutta mine sa jeg måtte ut på med sierra'n... jaja da var det bare å prøve å få noen til å le... funka det. lat som om ikke bilen orker no for så å dra piruetter til jeg ble mad kvalm og måtte ta en pause. Ikke spinne ut dekka? Nei jeg hadde ikke med ekstra dekk... Men jeg følte at jeg ble utsatt for gruppepress :fucku: så jeg dro ut engang til og gav det jeg hadde igjen. Kjipe var at jeg klarte å slite ene dekket mer enn det andre så jeg punkterte ikke på begge selv om det var rett før.

 

VaileNt^:

 

Var tragisk å se på alle volvoene og fordene, fikk vondt inni meg.

 

Fikk så vondt at vi ble nødt til å dra evoen med slicks utpå der

 

Bra arrangert treff!

 

Veit ikke om jeg prater for meg selv eller ikke, men det gjør ikke no.

 

"Fikk så vondt at vi ble nødt til å dra evoen med slicks utpå der" VIKTIG! HAN GJORDE DET MED SLICKS! ""Big boy"", running big toy. Running with slick to compensate for little dick.

 

Sorry du er ikke no bedre enn andre, du mister bare respekt med holdningen. Men jeg fikk vondt når jeg leste det, vondt på dine vegner, Evo er en meget bra bil, men jeg kan ikke si det om deg.

 

(etter liten sjekk fant jeg ut at han som skrev dette ikke var sjåfør'n?! Hvem er du da? En som ikke har en bil som kan spinne som sitter på med kompisen og er "too good". Valgte å ikke fjerne det jeg skrev)

 

Takk til gutta som har gjort det mulig å få til noe lovlig med bil, big up! :thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår