sc0ot Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Noen som har vært borti disse bilene og vet noe om deletilgang o.l ? Er litt tøff i og med at det er en bakhjulsdreven bil. Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Joda, hadde en 80 626 2,0L i en 4 års tid, en helt kurant bil, men desverre vanskelig å få fatt i uten store rust skader Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Joda, hadde en 80 626 2,0L i en 4 års tid, en helt kurant bil, men desverre vanskelig å få fatt i uten store rust skader Da har jeg nok gjort et "kupp" :p Kjøpte en i går, ikke funnet et eneste rusthull hittil. Er 81 mod, den med "facelift". Hittil har jeg funnet to steder med tegn til overfladisk rust, litt oljebehandling og den er i god forfatning :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Sleng opp noen bilder da Hadde spesielt sans for Coupe`en men hadde desverre bare en Sedan sjøl. Desverre så hadde motorene i disse bilene en tendens til å bruke endel olje, bortsett fra det var de meget holdbare, og hadde et meget bra bunndrag, toppeffekten var derimot ikke noe å skryte av, og motorene trives desidert best under 4000 o/m (lite å hente på å dra de helt ut) Pass også på å ha forvarmerslangen på og spjellet på luftfilteret riktig innstilt, hvis ikke iser forgasseren lett når temperaturen ligger på 0-5 minus i fuktig vær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Merker at den bruker litt olje ja :P Men sånn er livet. Må bytte toppakning da den bruker litt vann og svetter litt olje, men det er jo forholdsvis greit. Er jo en japsemotor så bare du passer på oljenivået og sånn så går den vel en stund. Skulle ikke tro baksetet har vært i bruk: Råe felger? Tar i mot tips til et par nye :P Så kommer rusta: Fornøyd med kjøpet, gav 7 lapper. Tror den holder en del år med tanke på at det ikke finnes nevneverdig rust på den ( som vi har funnet hittil ) . Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasmu Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Dette er knallgode biler, jeg hadde en 79`mod 626 1.6 i sommer. slenger opp noen bilder: Dette bildet ble tatt bare noen uker før jeg kræsja fronten... Sånn ble den etter att jeg kjørte på en Primera på tur til Bergen i sommer.. Men nå har jeg en 83`mod 626 coupe... Jeg må si jeg savner den gamle 626`n... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Søt bil du hadde. Er dog et par irriterende ting med bilen: Ingen senkemuligheter som er trygge Felger er no dritt å få fatt på. ... Dette blir herjebil nr1. Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Wow. Har også selv en 626 84 modell. Helt lik innvendig. Anyway, har du den enda? Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarotary Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Felger kjøper du til peugot 205/309/405 de med lavt inpress les rundt et 16 til 25... Senkesett får du ifra australia king springs eller whitheline.... Så bare og kjøre på!!!! Siter 1970 mazda 1300 coupe med maria elena 1974 mazda 1300 airbrush 1976 wv typ2 bus med porchemotor 1983 mazda rx-7 imsa 1984 cevy g20 van Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg