golfIIIspi Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Stolt eier av ein Golf III her.... Bilen har 1.6 l motor, med 74kw/101 hk. E dette ein sjelden motor?? Heter Spi istedenfor Mpi som er det vanlige. Noen som har peiling? Er d mulig med turbo eller kompressor? evt. annen tuning? På forhånd takk Siter Hoien på gilli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 så vidt jeg vet, så er det en helt normal motor :p du har sikkert 96-97 modellen da? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfIIIspi Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Ja ok, vett kje eg iaffall, e lissom bare litt stress å finna ting t an. Stemme '96mod. Vett du om någe? Siter Hoien på gilli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Har den motoren selv, syns den går bra til og være 1.6. Sprekeste motoren til Golf 3 uten og være GTI eller VR6 syns jeg. Tror ikke det er noe poeng og trimme den, men har sett 130hk chip, men husker ikke hvor. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfIIIspi Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 ja, eg meine på d e den spregaste udenom de.. 1.8 literen har vel 90hk trodde eg så... Men nei e kje mye tuning eg e ude itte, men litt ekstra guffe hadde våre ypperligt:D Så e d kje bare standard lissom. Konne kje gitt lyd (tekst:S) om du såg an igjen? Siter Hoien på gilli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfIIIspi Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Ingen så vett någe eller?? Siter Hoien på gilli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hvilken motorkode har du? Bilde av motorrom? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfIIIspi Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Motorkode AEK/AFT, ka d ska bety vett eg kje men... D e iaffall d så står på mekonomen.no når eg skrive inn registreringsnr. Siter Hoien på gilli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Nå er det vel MPI på den 100 hk motoren. 4 dyser, ikke en stor a la forgasser. Du får turbokit til denne motoren, men å få tak i programvare til den kan bli vanskelig. T3 60 eller noe sånt burde passe bra. Kan sikkert skaffe downpipe, turbo og dyser Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfIIIspi Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 MPI? ka e d der egentlig??? når eg sko ha k&n kit sa de eg sko ha t Spi Siter Hoien på gilli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 MPI, multipoint injection, flere dyser SPI, single point injection, en dyse Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfIIIspi Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Og ka e ein dyse?? kor finne eg den? Ka e best?:P Siter Hoien på gilli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 dysen er den delen som spruter bensin inn i toppen/innsuget. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfIIIspi Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 så ein Spi motor vil bare ha ei dysa? Siter Hoien på gilli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 ja.. en sentralmontert dyse, sitter i en forgasserlignende klump på innsuget ditt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg