gshock Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hei, prøver å finne ut av hva slags turbo jeg har på bilen, eller om det er noe annet. akkurat fått cossien på veien (akkurat kjøpt og gjort ferdig) men synes den er ganske tam fra bunn. testet i oppoverbakke i 80km/t, ca 2000 omdr. 5 gir - turbo nekter å lade. begynner å lade om jeg har 90. en kamerat sjekket, ser ut til at jeg passerer 1 bar på 3000 ca.. liten test med g-måler viser ca 315-320hk i motor (forutsatt 65 hester driv-tap, og bilens egenvekt på 1310 - er disse tallene feil?) men hører at det ikke skal være mulig med over 300 med std turbo. så spm er: - er tallene jeg opererer med feil? - en som kan ha en formening om hva slags turbo som kan stå på om tallene er korrekt (noen kjenner vel igjen oppførsel på turbo) - lurte litt på tenning - men siden den går såpass godt på høyere turtall så kan vel det utelukkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 ja, du får nok ikke noe skyv før 3000 rpm, orginalturboen holder 260 hk mener jeg og huske. hør med gutta på fastford.no Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 en kompis har bremsa 318 hk hos guldbransen med std turbo så den klarer mer. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 det er godt gjort, for turboen dytter ikke luft til 318 hk Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 har papirer på det men guldbandsen vet vel ikke hva han driver ned han da. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 ring planas på favemotorsport cosworth.no og spørr hva en orginal Cossieturbo holder til! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gshock Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 flotters, takker og bukker. la inn tråd på fastford også, men var mye tullete svar der :P.. vi får sjekke litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg