Gjest Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 God dag. I helgen gikk det bæsj og høyre forhjul begynte å riste. Er mektig sikker på at det er hjullageret som er gåent fordi hjulet rører på seg når jeg river i det sidelengs. Men det jeg lurer på: Hvor burde jeg kjøpe hjullager? Industri senteret skaffer for ca 600 per lager, noe jeg og han bak kassa syntes var en ganske stiv pris. Derfor jeg lurer på om det finnes andre, rimeligere steder å handle dette!? :) Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 bilextra,mekonomen,biltema? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Har ikke hørt, men innbiller meg at industri senteret er billigere! Biltema har jeg ikke hørt, men veit heller ikke om jeg skal ta sjansen... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 syns jeg husker at hjullagrene jeg kjøpte på bilextra var billigere enn 600kr.var også til en golf 2 da! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 æ bestilte nye forhjulslager jænna jobben, har gode avtaler med SKF..så jeg fikk komplette satser til begge forhjul for 300,- . det er jo beste kvalitet man får tak i også, hvertfall når man sammenligner med bilxtra, biltema, mekonomen osv.. men æ vet at HELLANOR levere skf-lager t 240, førr æ va å sporte dær, så æ vil anbefale hellanor før da får du kvalitetslager Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Torshov bilrekvisita. de selger skf Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Ville tro at Mekonomen har helt OK priser, Hørt på Volvo da? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74016v Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 biltema sine er bedre en mekonomen sine...testa skjøl Siter 740 B230A.."under oppbygging edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Det tror jeg INGENTING på. Alt fra biltema er crap. Ville ikke ha satt på biltema-lager på bilen min iallefall.. Bare navnet er jo jalla.. Hvordan bedre mener du de er da? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Kjøp på volvo du.. da får du garantert rett lager, og det varer i 400 000km.. lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-244 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Brukt hjul lager fra biltema på fleire biler opp gjennom åra !! Ingen probl med d !!!Billi å bra !!!!!!1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg kjøpte lager på cartema, må sjekke hva for noen lager det er da, be om å få se i esken... De jeg fikk var Timken, det var også det samme som satt på bilen originalt fra volvo... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg