Gå til innhold

Sharif - pr kåt- boikott ?????

Ranger emnet


Sonick

Anbefalte innlegg

 

Og til deg Wicky124, Det er ingen som sier at alle utlendinger er kriminelle, men faktum er at mange av de er det. Det sier statistikken.

 

:thanks

 

og det vet du hvordan?la oss nå se på antall incest saker...pedofile..prester som knuller på småbarn..hvem er overrepresentert?jo..ETNISK NORDMENN..det er det statistikken sier...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har hvertfall ikke stemplet han som noe som helst.

å ikke har jeg tenkt å gjøre det.

poenget mitt er at du må la andre ha sin mening, og ikke prøv å endre den...

 

og jeg mener alle nordmenn med stort hus er pedofile...

 

det er min mening så ikke prøv å endre den...herregud for en idiot diskusjon.

 

kan en eller annen moderator slette denne tråden?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her blir for dumt. Her er grunnene for at jeg ikke handler hos Sharif.

 

-Felgkant på felger med cromekant flasser

-Bestiller ABC dekk og får EFG dekk. ("neida, disse er like gode om ikke bedre forteller sharif)

-Useriøs. Lover og lover, men det er bare svada det han sier

-Skaffer ikke produktene han lover

-Gamle dekk i felgpakkene

-Elendig kundeservice

 

At han ikke betaler sine ansatte lønn beviser bare hvor useriøs han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det vet du hvordan?la oss nå se på antall incest saker...pedofile..prester som knuller på småbarn..hvem er overrepresentert?jo..ETNISK NORDMENN..det er det statistikken sier...

 

La oss utvide incest til og snakke om all voldtekt.

70% av alle voldtekt i Norge blir utført av innvandrere med ikke vestlig bakgrunn. Ca 10% av innbyggerne i dette landet har ikke vestlig bakgrunn. Hvem er plutselig overrepresenter nå?

 

Ta deg en tur til Ila og sjekk. Jeg har vert der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om folk ikke forstod det så var den kommentaren der rettet mot de som faktisk tror at alle rike utlendinger er kriminelle.

 

Det er jo tydelig at du rettet den mot Nordmenn generelt:

...nordmenn generelt er amøber som skal snakke dritt om hver eneste ærlige rike "utlending".

 

Så jeg tar det igjen: Når man retter en slik uttalelse mot den generelle delen av en gruppe mennesker av en hvis nasjonal/etnisk tilhørighet, kalles det Rasisme.

 

Du har fordommer som ikke kan forenes med og kalle andre for rasister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har like store fordommer som dere har..enkelt og greit. om man skal inkludere voldtekt inn i bildet så kan man også dra andre ting inn der etnisk nordmenn er innblandet, men det blir bare tåpelig. gidder ikke synke ned til deres lavnivå!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la meg putte det slik..en hvit gutt i en stoooor suv til over en million kroner..og en mørkhudet gutt i en bmw til pluss minus 500tusen...hvem blir sett på som kriminell?han hvite har selvfølgelig alt på det rene og bilen han kjører er pappa sin..mens den mørkhudete automatisk blir stemplet som kjeltring og assosiasjoner og kontakter med gjenger dukker opp...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange nordmenn er rasister, ingen tvil. Men jeg tror de fleste her inne ikke kritiserer Sharif fordi de er rasister, men heller pga janteloven. Sharif er pr-kåt. Han har fått det til og vil vise seg frem. Folk er misunnlige på slike, meg inkludert! Skulle gjort mye for å oppleve den samme suksessen som Sharif og å hatt pengene hans. Som tidliggere nevn så kjenner jeg folk som er vener av Sharif. De har ingenting negativt å si, utenom at han er flink i det han gjør. Det tror jeg de fleste her inne er enige med meg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at noen skal gjøre dette til en rassistisk begrunnet tråd, det vil jeg ikke være med på..

 

wicky122: skjærp deg, tråden her kunnet kommet til 1000 innlegg uten noe somhelst rassistisk innhold, men du klarer og ødelegge iløpet av 40 innlegg??? slike som deg provoserer meg like mye som glattbarberte nazisvin, like korttenkte.... tygg på den du?

 

 

synes absolutt at moderatorer bør reagere like strengt på rassisme beskyldninger som på ren rasissme, det er like ille!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har like store fordommer som dere har..enkelt og greit. !

 

Jeg har ikke fordommer. Synes at ALLE (utenom meg selv) er idioter, uansett hvor man kommer ifra. Blir ivertfall ikke skuffet når jeg finner ut at personer faktisk er idioter da! :thumb

 

Men tilbake til tema.

Tror ikke en organisert boikott er noen produktiv løsning. De som er for en boikott (og blir med på dette), er de som uansett ikke ville handle hos Sharif. Resultatet for Sharif vil uansett ikke bli noe annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at noen skal gjøre dette til en rassistisk begrunnet tråd, det vil jeg ikke være med på..

 

wicky122: skjærp deg, tråden her kunnet kommet til 1000 innlegg uten noe somhelst rassistisk innhold, men du klarer og ødelegge iløpet av 40 innlegg??? slike som deg provoserer meg like mye som glattbarberte nazisvin, like korttenkte.... tygg på den du?

 

 

synes absolutt at moderatorer bør reagere like strengt på rassisme beskyldninger som på ren rasissme, det er like ille!!!

 

helt enig med deg.

sansynligvis er ingen her rasister, men vi får alle slengt i trynet at vi er det pga at vi sier imot han...

det er ikke kult, er like ille å bli kalt rasist hvis man ikke er det, som å bli utsatt for rasisme

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye viktigere å stenge tråder med feil topic..

 

uansett..de som skal leke kjekkaser..make my day..men er enig i det ERST skriver...uansett..eneste jeg reagerte på var beskyldninger om gjenger og narkopenger og hvit vasking av penger..nettop fordi han er mørkhudet..og har sagt det før..ingen har koblet idar stordalen til nokasranet enda??

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye viktigere å stenge tråder med feil topic..

 

uansett..de som skal leke kjekkaser..make my day..men er enig i det ERST skriver...uansett..eneste jeg reagerte på var beskyldninger om gjenger og narkopenger og hvit vasking av penger..nettop fordi han er mørkhudet..og har sagt det før..ingen har koblet idar stordalen til nokasranet enda??

 

For å være helt ærlig så har jeg aldri tenkt at Sharif hadde noe med gjenger å gjøre egentlig. Inntil jeg leste denne tråden,

men jeg tror fortsatt at han ikke er en kjeltring.

 

 

Men det er jo slik i Norge med engang en nordmann gjøre noe som kan ses på som negativt mot en person med ikke vestlig opprinnelse så ropes det jo rasisme med engang.

Med engang man sier at innvandrings lovene burde vært strengere så blir man jo med engang stemplet som rasist.

Jeg har ingen ting imot folk som kommer fra Ikke vestelige land, har mange venner av slik opprinnelse.

 

Men man må jo huske på for F...............at rasisme går begge veier.

Dessuten så har det ikke en dritt å si om du er hvit/blå/gul/osv fordi det er fra hvilken kultur du kommer fra som bestemmer hvordan du er! Fargen har ingen ting å si.

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår