Gå til innhold

Min Volvo 740 Turbo. Masse bilder:)

Ranger emnet


Sopp`n

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var god bilen min solgt gitt. Savner den allerede. Gikk vist litt fortere enn jeg hadde trodd, fra jeg fant ut at jeg skulle selge den, til den ble solgt.. Hmm. Jaja. Da blir det vel et nytt prosjekt av noe slag en gang da;) Men er bare å legge inn kommentarer osv på denne tråden:) Hyggelig å høre hva dere andre folk med 740`r synes;)

Volvo S40 Sport 1,6 Diesel (Bruksbil)

____________________________________

 

Volvo 240 B230F 1988mod(Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, får da virkelig håpe det.. har hørt og sett mange nok skrekkhistorier hvor den nye kjøpern har kjørt ihjel bilen bare etter 1 dag eller 2! :(

 

for denne bilen var rett å slett nydelig.. :) eneste jeg kunne tenkte meg på den der hadde vært mørkere farge på lakken.. men en riktig så strøken turbocontainer det der! :)

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, får håpe det altså. Å at ikke alt arbeidet jeg har gjort med den gå rett i dass for å si det slik. Men han lovte meg å ta vare på den, så får håpe han gjør det;) Takk for hyggelge kommentarer forresten:)

Volvo S40 Sport 1,6 Diesel (Bruksbil)

____________________________________

 

Volvo 240 B230F 1988mod(Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

nå ser den ikke fult like bra ut som før. nå syns jeg den ser litt "shabby" ut. add-on på venstre side bak hang å slang. var no plastikk greier under bakfangeren som var ødlagt og bare hang der, også var det tvinna no ståltråd ved bakfangeren. den var ikke akkurat rein heller

 

740tic2.jpg

740tic3.jpg

740tic1.jpg

1998 Volvo 940LT

1979 Volvo 242DL

1986 Volvo 240GL

1975 Volvo 244L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår