Gå til innhold

Min Volvo 740 Turbo. Masse bilder:)

Ranger emnet


Sopp`n

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bekalger sent svar, men har ikke vært inne her på altfor lenge. Litt for dårlig men. Haff. Er forferdelig å se gamle bilen sin sån der:( Gjorde alt å prøvde i det minste å få den fin, men det ser det ut som var MANGE timers arbe bare rett i dass:( Neste 240`n som blir bygd, blir ikke solgt til noen hvem som helst har jeg funnet ut. Det blir kun til en seriøs Volvo entusiast, som bryr seg å tar vare på det han kjøper. Tråd om den nye bilen blir lagt ut om ikke så altfor lenge. Må bare få nybilen jeg venter på:) Da blir det nytt prosjekt for alle penga;) Hvertfall resten av penga;) Hehe. Men takk til alle dere som har lagt inne fine kommentarer om gamle bilen min. Hyggelig å høre at folk likte den:) Fint om det er noen her inne som bor i distriktet der den går, som kan holde meg/oss oppdtert om hvordan gamlegullet blir behandlet:)

Volvo S40 Sport 1,6 Diesel (Bruksbil)

____________________________________

 

Volvo 240 B230F 1988mod(Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • 1 year later...

Nuvell. Denne bilen så fin ut på overflaten når den ble hentet. Det skal man ikke krangle på. Både fin inni og utenpå - uten tvil. Dog når nye eier skulle skifte dekk på denne, så gikk smuldret mer eller mindre jekk "festene" bak opp. Dette kun 1-2 mnd etter kjøp. Etter en nærmere sjekk var det ikke bare det som var problemet. Hele understellet på bilen var jo egentlig kun en rusthaug.. Pluss at bilen tidligere hadde vært kræsjet på venstre side forran. Uten at dette skal ha blitt gjort noen god jobb med.

 

Bilen var mykere å kjøre enn en stressless fra tidlig nittitallet, og hoppet og spratt slik den selv ønsket det. Og det stoppet ikke der... 2 mnd etter dette måtte bremser rundt hele bilen skiftes, siden han som kjøpte denne bilen måtte ha noe å kjøre rundt med, så ble dette også byttet. Motoren som satt i bilen var latere enn latest også, men med mye godvilje så gikk den da.

 

Hvis alt skal dømmes etter overflate, så er det der en fantastisk bil - uten tvil. Det er dog som oftest noe under overflaten også; Dessverre.

 

 

-Amsterdam.:burger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår