Roberto Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Koblet anlegg i går, pluss på batteri til pluss på forsterker, minus til gods, koblet ledningene til head unit på,og i med høytalerledninger.. Så mens alt stod av vel å merke, og REM ledning hengende på sleng(!!), så tok jeg + kabel borti bateriet...poff, der røk begge sikringene i forsterkeren!! Hva er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 du sendte strøm rett igjennom forsterkeren... selv om rem ikke var koblet på så er det jo ikke sikkert den tåler "overslag" Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by Robert Koblet anlegg i går, pluss på batteri til pluss på forsterker, minus til gods, koblet ledningene til head unit på,og i med høytalerledninger.. Så mens alt stod av vel å merke, og REM ledning hengende på sleng(!!), så tok jeg + kabel borti bateriet...poff, der røk begge sikringene i forsterkeren!! Hva er galt? Hvem + kabel tok du borti batteriet? Og på hvilken pol? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by VolvoRaggar du sendte strøm rett igjennom forsterkeren... selv om rem ikke var koblet på så er det jo ikke sikkert den tåler "overslag" Hva mener du? Blir ikke noe overslag når det er koblet slik han forteller... Det skal heller ikke gå noe strøm igjennom forsterkeren, når remoten ikke er koblet til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Jeg snakket med tidligere eier, han sa at han ahade glemt å si at han hadde koblet om INNI forsterkeren! Hehe:) Så nå skal jeg ned til han å så skal han få ta på kablene for meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Kjekt å få vite ;) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr-smith Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by Bisarre Du har full inbox :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Har ikke det... Vet ikke hva som er galt. Det er bare noen få meldinger der. Hadde mange flere før... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 offtopic:: http://www.megabillig.com/ var ikke dette ganske billig? tenkte på den pioneer 8400 spilleren med dobbel front... virka jo steike tulnt det firma greierne der Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg