ZaZo-volvo245 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hei, Ville bare lage en tråd om den dyreste glassfiberen jeg noen gang har betalt for: det hele starta med at jeg skulle ha styling til 240GLE Stasjonsvogna mi, så jeg fant noe som så bra ut på bsbildeler. Ga 5775kr for noe jeg trudde var både glassfiber over støtfanger og under, men når jeg fikk pakka viste det seg at det bare var underdelen av støtfangeren(også kalt frontspoiler) Men vis man ser nøye på bildet: http://www.bsbildeler.no/butikk/visbilde.aspx?vnr=KP132&vg=&vgpath=&b=KP132.jpg så ser det ut som et "helt" dekkende sett som går over støtfanger og under... Detta måtte jeg punge ut 5775kr for, pluss at jg ikke fikk 15%rabatt, men 11...... Så jeg mener at bsbildeler har lurt meg, jeg bestilte noe jeg ikke fikk for å si det sånn. Det bilde på sia dems er sinnsykt missvisende, i tilegg så sier dem fra bsbildeler at jeg burde skjønt at det var bare under-delen Jo, en ting til: sideskjørta jeg fikk ligner overhode ikke på det på bilde!!:fuckme2: BSbildeler:fuckme2: Hva syns dere??? open for kritikk her!!:) Siter Vovlo 240GLE Stasjonsvogn http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=165652 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hei, Ville bare lage en tråd om den dyreste glassfiberen jeg noen gang har betalt for: det hele starta med at jeg skulle ha styling til 240GLE Stasjonsvogna mi, så jeg fant noe som så bra ut på bsbildeler. Ga 5775kr for noe jeg trudde var både glassfiber over støtfanger og under, men når jeg fikk pakka viste det seg at det bare var underdelen av støtfangeren(også kalt frontspoiler) Men vis man ser nøye på bildet: http://www.bsbildeler.no/butikk/visbilde.aspx?vnr=KP132&vg=&vgpath=&b=KP132.jpg så ser det ut som et "helt" dekkende sett som går over støtfanger og under... Detta måtte jeg punge ut 5775kr for, pluss at jg ikke fikk 15%rabatt, men 11...... Så jeg mener at bsbildeler har lurt meg, jeg bestilte noe jeg ikke fikk for å si det sånn. Det bilde på sia dems er sinnsykt missvisende, i tilegg så sier dem fra bsbildeler at jeg burde skjønt at det var bare under-delen Jo, en ting til: sideskjørta jeg fikk ligner overhode ikke på det på bilde!!:fuckme2: BSbildeler:fuckme2: Hva syns dere??? open for kritikk her!!:) det står att om du tar bilde av montert frontspoiler så får du 15% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Er du ikke fornøyd så er det bare å returnere varene, kjøpsloven gjelder for dem oxo, har sett på bilde og der er det hele fangeren. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hei, Ville bare lage en tråd om den dyreste glassfiberen jeg noen gang har betalt for: det hele starta med at jeg skulle ha styling til 240GLE Stasjonsvogna mi, så jeg fant noe som så bra ut på bsbildeler. Ga 5775kr for noe jeg trudde var både glassfiber over støtfanger og under, men når jeg fikk pakka viste det seg at det bare var underdelen av støtfangeren(også kalt frontspoiler) Men vis man ser nøye på bildet: http://www.bsbildeler.no/butikk/visbilde.aspx?vnr=KP132&vg=&vgpath=&b=KP132.jpg så ser det ut som et "helt" dekkende sett som går over støtfanger og under... Detta måtte jeg punge ut 5775kr for, pluss at jg ikke fikk 15%rabatt, men 11...... Så jeg mener at bsbildeler har lurt meg, jeg bestilte noe jeg ikke fikk for å si det sånn. Det bilde på sia dems er sinnsykt missvisende, i tilegg så sier dem fra bsbildeler at jeg burde skjønt at det var bare under-delen Jo, en ting til: sideskjørta jeg fikk ligner overhode ikke på det på bilde!!:fuckme2: BSbildeler:fuckme2: Hva syns dere??? open for kritikk her!!:) Ta bilder av ditt og legg ut her da, sånn at man får sett! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Du har da 14-dagers angrerett, så er bare å sende tilbake. Har du ikke gjort det er det din feil :) Det skal følge med angreskjema, gjorde det ikke det så har du 2 måneders angrerett. ;) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 De kan vel ikke nekte deg å levere tilbake varen, selv om du burde forstått at det bare var underdel. Om det så var en pyntelist, så har du jo rett til å levere tilbake! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaZo-volvo245 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 skal ordne me bilder... men det jeg ville påpeke var at jg fikk IKKE det som er på bildet Siter Vovlo 240GLE Stasjonsvogn http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=165652 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 På en annen side ville jeg vært glad for IKKE å ha fått det på bildet, regner med at det var et Bross sett du fikk istedet? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 ZaZo, pell det av og send tilbake hvis du ikke liker det. Trenger ingen grunn for retur Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaZo-volvo245 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 ok, er ikke det at det ikke er bra ell no det jg fikk, men syns jg har gitt litt mye for så lite Siter Vovlo 240GLE Stasjonsvogn http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=165652 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Da sender du det tilbake og sier at du er misfornøyd. Dersom du har fått noe som TOTALT avviker fra produktbildet, legger du bare med en liten notis om at dersom de ikke fjerner bildet/spesifiserer hva på bildet som er til salgs, sier du fra til forbrukerombudet.. Verre er det ikke. Evt kan du gjøre som enkelte, gå rett til forbrukerombudet, men anbefaler å prøve å få sendt det inn først.. Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Tvilsomt kjøp sier du? så litt tvilsom ut den stylinga å da:race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaZo-volvo245 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hvor mye vill det koste mg å sende det tilbake a??? frakt å sånn Siter Vovlo 240GLE Stasjonsvogn http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=165652 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 du må betale returfrakt. alt annet får du tilbake. den bakfangeren som viste på bildet er jo ikke en orginal 240 fanger en gang.. Viss dem ikke ser det så kan de bare finne seg en ny jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Tvilsomt kjøp sier du? så litt tvilsom ut den stylinga å da:race hæhæ det var en god en:P bæste komentarn i dag;) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg