biloholiker Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Det er samme boltsirkel men større diam på senterhull på mb, og det er et44 på caramellen, tror du et er noe problem? Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Større senterhull er jo igrunn positivt, da passer de ihvertfall på Caravellen. Mercedesen min har vel org ET49 trooor jeg. Eneste dette vil gjøre for deg er jo at felgene stikker 0.9cm lenger ut enn org. Du får måle om det er plass til det, regner nesten med det:) T4 Caravelle blir grisefin med amg-felger veit jeg :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biloholiker Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Får du lagt på de dekkene som er brukbare eller? Jeg kunne godt ha kjørt en tur å hentet de 16" i helga. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Da måtte jeg ha gjort det på Vianor, det koster vel kjapt 500kr, da blir det litt ulønnsomt for meg.. :) Men dekka som står på nå er kjørbare. 800kr er igrunn kun for felga/dekka som står på. 1000-lapp tilsammen for 8hjul og 4amg-felger. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg