Gå til innhold

Høkeli-RacinG: Ford Ranger 2004 (stor update)

Ranger emnet


Høkeli-RacinG

Anbefalte innlegg

han har skjært i lokket og ikke i breddern sånn som de fleste gjør:thumb

 

stemmer det du sier der . ville ikke kute i brederen !! fordi da får jeg ikke helheten =) men ser ut som orginalt når jeg får lagt inn en plate bit som får lik form som innvendig av tank lokket . ( den bygger ikke så mye heller )

Ford Ranger xlt mk3 -07 model 22" 170/380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette ser bra ut høkeli.

Det rygge kameraet er helt rått!

 

Få broren din til å legge ut chevy`n:race

 

Joachim

 

jah , ryggekameraet der er rimelig sykt ! slo av alle lys. så ikke hånda foran meg en gang med så jevli bra på skjermen. bruker den skjermen i taket til ryggekamera btw

 

tror ikke han gidder å legge det opp her :P han har den på et annet forum

Ford Ranger xlt mk3 -07 model 22" 170/380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah , ryggekameraet der er rimelig sykt ! slo av alle lys. så ikke hånda foran meg en gang med så jevli bra på skjermen. bruker den skjermen i taket til ryggekamera btw

 

tror ikke han gidder å legge det opp her :P han har den på et annet forum

 

Ja jeg vet, har stått på planet ditt og gjort grimaser i kameraet.. hehe..:blah:

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt bra Høken!

Bilen din begynner å bli se ut som hovedsmykke i smykkeskrinet til den australske prinssessa nå!

Just lovely!

Blir fett å se den ferdig lappet sammen når den kommer tilbake fra lakkingen:D

 

hehe takker :) jah selve bilen blir lakkert i dag, i morgen blir planet lakkert og delene på fredag :) så får satt sammen på lørdag-søndag!^^

 

håper å få godkjent dette . nærmere info kommer ;)

Ford Ranger xlt mk3 -07 model 22" 170/380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dumpventil på en turbodiesel motor har vel egentlig ikke noen praktisk funksjon så vidt jeg har forstått det? Så egentlig så synes jeg at det bare er teit..

 

Er det for å "booste" harryfaktoren og imponere fjortisene eller?

 

hehe kall det hva du vil ^^måtte jo teste å se om det funka :P vil ikke akkuratt imponere fjortisene med en fise lyd akkuratt, men lyden kommer bare hvis jeg slepper gassen helt.

 

er nok mere annet som imponerer i mitt syn

Ford Ranger xlt mk3 -07 model 22" 170/380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kall det hva du vil ^^måtte jo teste å se om det funka :P vil ikke akkuratt imponere fjortisene med en fise lyd akkuratt, men lyden kommer bare hvis jeg slepper gassen helt.

 

er nok mere annet som imponerer i mitt syn

 

Er jo morro når folk hører lyden og snur seg og blir impoert over at bilen så noe så innihamperæva lekker ut da!

kommer nok til å klare å skaffe deg noen telefon-nummer fra lekrse chicks i den doningen der;)

da snakker jeg ikke om fjortiser, men de jevnaldrede:P

det er jo enten dumpen eller anlegget som får folk til å snu seg..

er det ikke noe lyd, så har dem jo ikke noe å snu seg etter;)

Chickapow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo enten dumpen eller anlegget som får folk til å snu seg..

er det ikke noe lyd, så har dem jo ikke noe å snu seg etter;)

Chickapow!

 

kanskje ikke med diesel, men med en bil med motorlyd, snur folk seg også, både Mustangen og Buick'en min får folk til å snu seg, buick'en er ikke så kul som mustangen var da :p

 

 

back on topic...

 

Fet Ranger, er litt morro med 33" hjul og da :p låner ofte pappa sin bil, en 1990 Ford Bronco, på 33" dekk, General Grabber eller no slikt, mister litt svingradius, men det er bare morro, du får høyde istede, så det er ikke krise om hjulet kommer utenfor asfalten litt :p

 

må poste bilder når den er ferdi lakka da.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje ikke med diesel, men med en bil med motorlyd, snur folk seg også, både Mustangen og Buick'en min får folk til å snu seg, buick'en er ikke så kul som mustangen var da :p

 

 

back on topic...

 

Fet Ranger, er litt morro med 33" hjul og da :p låner ofte pappa sin bil, en 1990 Ford Bronco, på 33" dekk, General Grabber eller no slikt, mister litt svingradius, men det er bare morro, du får høyde istede, så det er ikke krise om hjulet kommer utenfor asfalten litt :p

 

må poste bilder når den er ferdi lakka da.

 

hehe alltid moro med store dekk. har like bra sving radius nå som jeg hadde med orginal dekka på ! kappa en god del og laget nye innerskjermer. siden de fleste 4x4 har dårlig svingradius fra før så er det greit å ha maksimalt det den bilen har

 

heller ikke mange ford ranger som har disse dekkene og bredinga som jeg har sett. :driving

Ford Ranger xlt mk3 -07 model 22" 170/380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår