pscyko Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 den er grei;) Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hehe. den er grei.;) og jeg skal fortsette til jeg detter sammen Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 her er nye spilleren. siden den som står i ikke er noe tess. sjekk denna kontrollen da. Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 nååå det var jo en søt kontroll petter :) jaja kan bli meget bra dette veit du ..... DU MÅ BYGGE :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hehe. snart, stemora mi må bare få skaffet seg en ny bil først Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hehe, er det sånn å forstå! Be hun kjøpe en ny bil da, så vi kan se litt her ;) -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 kom deg ut av bilen jeg skal bygge anlegg:yodude: :fucku: :hailvw Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hehe. jeg prøver så godt jeg kan, og presser mer og mer på henne. så er nok ikke så lenge til håper jeg;) jævlig bra den VW kongen var;) Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 det står egentlig Audi logo der det er bare du som kikker feil.... du er trøttttt petter ...... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 hehe. du mener det. men er fortsatt vw Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 neimen sånn kan det gikk :) du må begynne snart da :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 hehe. jeg prøver å få det til. men virker ikke som om de har tenkt å kjøpe bil før til sommeren:S Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hva er det for noe da? Er det ikke din bil? Betaler du for den? Betalte du bilen? Hvis, så hadde jeg tatt nøkkelen for lenge siden. :D Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 hehe. joda men fikk/får den. men trudde de skulle kjøpe bil litt fortere da. men de stresser ikke akkurat:S hehe. skjønner deg godt jeg:D Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 sånn nå begynner golfen å ta form: cd spilleren på plass å så er det ut med innmaten i bilen. bak setene måtte ut også. var mye sand å drit der som måtte ut også men det ble reint og pent;) noen midlertidige høytalere måtte inn siden de som sto der er sprengte en del rot og verktøy men lyden er klar og ordentlig. Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg