pscyko Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 har fått tak i en Golf III 1,8 gl som skal få en del modifikasjoner. Skal begynne på golfen til sommeren hvor jeg skal montere xplod 12tom bass, 4 kanals forsterker og et par 6x9 høytalere bak. tenker å montere en vanlig Cd-spiller i dashbordet og plassere en enkel DVD-spiller under setet med 3 skjermer, 2 i solskjermene foran og en mellom setene for baksetepassaskjerer. skal ha et frontsett foran ved vinduene trolig pioneer. og et par JBL høytalere i dørene. pluss tilhørende forsterker som skal plasseres bak. har hittil bare kjøpt xplod`ene men mer kommer så fort sommeren kommer. Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 12 toms bass element fra sony xplod i MDF kasse (lukket). 4 kanals forsterker fra sony xplod. 6x9 høytalere fra sony xplod. Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 detta kan bli bra det veit du petter :) stå på ... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 mnja skeptisk. neida. seff blir det det:) Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 det er bra veit du petter :) hva er planene fremover ? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hvorfor planer om å blande så utrolig mye i den bilen? Og håper du fikk sony-sakene skikkelig billig ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 betalte 2000 kr for allt fra sony. hmm bestemte meg vel aldri for det bare hørte litt av hvert og fant ut at lyden passet meg Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 det er bra veit du petter :) hva er planene fremover ? allt som står over. må bare vente til jeg får lov til å begynne på den til sommeren. Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Den pakken begynnte jeg også med, og jeg ble veldig fornøyd. Greit nok, mange har fått for seg at Sony ikke er noe lenger, men for 2000kr for den pakken der, da får du mye OK mat altså. Se f.eks i MAX power, Sony Xplod 12'' 1300W vant testen utav elementer til under 3000kr, de sa f.eks at man får masse for pengene. Jeg har senere utbygget mitt da, men jeg er utrolig fornyd! :) Lykke til med prosjektet, gleder meg, sammenligne litt med mitt, hvis jeg ser bort fra alt det andre jeg har da. :) -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Se f.eks i MAX power, Sony Xplod 12'' 1300W vant testen utav elementer til under 5000kr, de sa f.eks at man får masse for pengene. -Arne der mener jeg nesten helt sikkert du tar feil, den vant testen under 3000,- mener det var kicker 2x12" som vant av de under 5000,-. rett meg om jeg tar feil. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Den pakken begynnte jeg også med, og jeg ble veldig fornøyd. Greit nok, mange har fått for seg at Sony ikke er noe lenger, men for 2000kr for den pakken der, da får du mye OK mat altså. Se f.eks i MAX power, Sony Xplod 12'' 1300W vant testen utav elementer til under 5000kr, de sa f.eks at man får masse for pengene. Jeg har senere utbygget mitt da, men jeg er utrolig fornyd! :) Lykke til med prosjektet, gleder meg, sammenligne litt med mitt, hvis jeg ser bort fra alt det andre jeg har da. :) -Arne Dette er jeg meget enig i når jeg kjører basseren på stereoanlegget mitt hjemme nå og får meget god lyd ut av basseren. Men mener også det var 3000.- kr klassen det vant. var i alle fall den klassen det stilte i Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 der mener jeg nesten helt sikkert du tar feil, den vant testen under 3000,- mener det var kicker 2x12" som vant av de under 5000,-. rett meg om jeg tar feil. Tror nok du har rett der, var i alle fall den klassen den stilte i.;) Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Stemmer, min feil. Under 3000kr ;) Men ja, utolig fornøyd jeg selv. Være nøye på å spill inn anlegget før du mater på, så du er sikker på at det ikke går til Herren der nede ;) Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pscyko Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hehe. har brukt den i 4 dager nå og har stort sett ikke muligheten til å spille høyt p.g.a veldig lytt hus og folk som ikke liker musikken min. fungerer veldig bra nå men spiller ikke over normal høyde. den fungerer vertfall veldig godt til å overdøve cervin vega høytalerene på 15 tommer nede da;) hehe. Siter Stolt Volkswagen Golf III eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hehe, ja. Bare pass på å få det spilt inn, så skal du kjenne senere. :) Nei som sakt, prisen er utolig grei for det du får. :) Jeg har selv bygget ut videre, og det er jeg utrolig fornøyd med. :) Keen on, følger med som sakt, skal sammenligne med mitt etterhvert. :D Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg