pajero Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Er det noe kupefilter på denne bilen? Lukter søt og jævlig wonderbaum iblandet litt olje når jeg kjører. Hvor henter bilen inn lufta isåfall til varmeapparatet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varvik Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja, min lukter også slik O.o Siter Eirik. VW Passat 2.0 2007. Volvo V40 1.8 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg tviler sterkt på at denne har kupefilter, men meget mulig at det ble levert på visse modeller. Det ligger på høyresiden/passasjersiden av bilen like under vindusviskeren. Bare å vippe opp de plastskruene under viskeren og så vrenge av plastikken under der så skal du se det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshimura Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Er som oftest bare kupefilter hvis det er a/c på bilen,er ikke varmeregistere som er sprekt side det lukter søtt og jævlig.. gjorde det på min engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajero Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Har vært inne på tanken selv.. Men siden bilen ikke bruker kjølevæske eller det dugger på vinduene regner jeg med at kjølekretsen er iorden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Er det noe kupefilter på denne bilen?Lukter søt og jævlig wonderbaum iblandet litt olje når jeg kjører. Hvor henter bilen inn lufta isåfall til varmeapparatet? Ikke orginalt. Men det er bare å skru ut holderen av en ungre G3. Tror dette kom i 94 eller.no Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg