Ellis Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hei! Da har jeg kjøpt meg en Audi A4! Tenkte å hive meg på dere her som er interessert i disse bilene :) Det er studentbilen min da og jeg er kjempefornøyd med bilen! Litt om bilen: (Bilder kommer etterhvert) 96 modell 1.8 125hk. Ikke noen racerbil, men den går framover. Den er sølvfarget, gått 150000 km. Synes bilen ser bra ut for å være 10 år gammel. Noen småting er det i lakken da men det må man regne med :) Tenkte ikke å gjøre så mye med den, men felger, senk og diverse småting som bedrer utseendet blir det nok! Har noen tanker om sånne småting så er det bare å komme med tankene sine :) Siter Ellis _____ Audi A4 1.8 -96 VW Golf LS mk1 -81 -solgt- VW Polo Colour Concept -97 -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Gratulerer med "ny" bil :) 150000 km er ikke så mye på en sånn bil.. Det er like mye som bilen min har gått, og min er 01.. Få ut noen bilder av den nye doningen! :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Grattis md ny bil=) Bare lok litt nedover på A4 forumet, finner masse bra du kan gjøre til bilen din:D og igjen, gratulerer masse=) a4 er et bra valg=) Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 gratulerer med ny bil:) det finnes som sagt masse ideer som du kan gjøre med bilen inne på forumet.. Lykke til!;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Få slenge meg på :) Gratulerer, få slenge ut noen bilder også :D Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg å, gratulerer med ny bil, få tatt bilde å slengt ut nå av alle vinkler, inni og utenpå :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellis Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Takker så mye! Jeg har fakrisk vært å kjøpt litt småstæsj i dag :) Det ble s4 grill og senk... S4 emblemet ble selvsagt tatt av. Så viss noen skal kjøpe dette er det bare å si fra:) Tente å kjøpe litt mer stæsj oxo... blod på tann vettu :) Siter Ellis _____ Audi A4 1.8 -96 VW Golf LS mk1 -81 -solgt- VW Polo Colour Concept -97 -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 grattis med audi:) Men, ta noen bilder og legge ut, blir fort mere intresant:) hehe Soting av rutene er ikke i tanken ? Eksos (stuss,potte) ? annlegg ? lykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 gratulerer med bilen :) detta kan bli en god opplevelse fremmover hehe Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellis Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 jeg har som sagt fått på ny grill! I dag har jeg satt på nye baklykter :) Det ble skikkelig pent. Men har litt problemer med lysa... Bremselyset lyser konstant venstre bak?!?! Det er Crystal Design lykter, FK. Kjøpt hos NBS. Noen som vet noe om dette? Trodde det var bare Plug & Play jeg Tror forøvrig jeg går på en smell når lønninga kommer den 12. Da blir det nok felger og dekk. Forslag til felger? Har litt problemer med å få inn bildene, men de kommer!!! :) Siter Ellis _____ Audi A4 1.8 -96 VW Golf LS mk1 -81 -solgt- VW Polo Colour Concept -97 -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Felger? Er det avant eller sedan da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Biiiildeeer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Ellis: Du må nesten bare slenge ut bilder, brunerune maser om sånt hele tiden :op: Men gratulerer med ny bil :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ellis: Du må nesten bare slenge ut bilder, brunerune maser om sånt hele tiden :op: Men gratulerer med ny bil :) Haha tosk, men joda, elsker bilder! Litt OT, men al3x, om noen uker skal du få se bilder av den laveste A4'en på bilforumet:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Haha tosk, men joda, elsker bilder! Litt OT, men al3x, om noen uker skal du få se bilder av den laveste A4'en på bilforumet:P Hehehe =) Høres bra ut det ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg