Gå til innhold

2 stk 240 selges =)

Ranger emnet


VwDaniel

Anbefalte innlegg

Kan begynne med å si at ingen av bilene har vert tuklet med av moped mekanikere og andre erfarne pølsefingrete luringer =)

 

240 Nr. 1. ca. 300000 km

Coolt: Original 89 mod mørk rød stv med b230 motor, automatgir m.overdrive girer meget behagelig ( litt irritert på at bimmeren min ikkje kommer i nærheten av å gire så fint), sperreaksel (mobbet endel 4wd biler med denne volvoen), defa alarm varm up greier ( aldrig prøvd meg på defa saken). Hel og pen i karrossen - litt, så vidt eg vet bra understell. Og temmelig ny frontrute med grønn skygge i toppen

 

UnCoolt: Den temmelig nye frontruten e knust, eksosen lekker en plass nært motoren, motoren begynnte plutselig en dag å fjuske å gå på 2-3 cylindre mest sannsynlig en bagatell, krysset i mellomakselen e gåen så bilen blir en kjempedildo i når den mister sentringen sånn vanligvis i 80km/t, girkassetraversen e noe rust på, bulk i en av dørene på høyre side ( kvinne bak rattet + sving = kutt = bulk. Og ja !! skyldig i en årsavgift..

 

4000.- e.bud kan sikkert diskuteres..

 

 

240 Nr. 2. ca 93000 km ;)

83mod blå sedan med b23 og 4 trinns manuell med overdrive eid av eldre kar ( noe du ser ganske raskt ) bilen har meget pent og helt blått interiør og ser meget hel å pen ut utvendig også. Tight å fin i giringer, ratt, pedaler osv.

Toppakningen er gåen, clutsjen må byttes og noe tukkel med bremsene og noe rust her å der... troooor eg skal ha en mangellapp på den en plass men lover ingenting.

 

5000.- e.bud kan sikkert diskuteres..

 

Ingen av bilene har skilt eller er eu ok, bare å komme med bud men trenger ikkje noe 1500-2000kr.. klarer fint å hive disse bilene selv da høggeren ligger ett steinkast unna. Kan eventuellt selges i deler, masse kjekt her :)

 

 

Har også 16toms volvo alu felger med 205 sommerdekk som har rullt littegranne, er ingen pimp my ride felger men er noenlunde pene :) vil ha 3000 for felgene med dekk.

 

Mvh Daniel.

750ia alpina

opel astra (moste en kompis sin å så meg nødt til å kjøpe den)

Div bobler (ett 2,4l prosjekt med eller uten sotvifte)

motovelo minsk komunist mc

endel annet gull/boss/skrapjern ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host* Burde kansje fått med at bilene står i fana i bergen ! (skikkelig irriterenes når folk ikkje skriver kor bilene befinner seg :P )

750ia alpina

opel astra (moste en kompis sin å så meg nødt til å kjøpe den)

Div bobler (ett 2,4l prosjekt med eller uten sotvifte)

motovelo minsk komunist mc

endel annet gull/boss/skrapjern ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1118183271.jpg

 

1118183255.jpg

 

1118183398.jpg

 

1118183335.jpg

 

 

vet ikkje kor lett det e å se men listverket på den blå skinner som en sol selv i mørket.

750ia alpina

opel astra (moste en kompis sin å så meg nødt til å kjøpe den)

Div bobler (ett 2,4l prosjekt med eller uten sotvifte)

motovelo minsk komunist mc

endel annet gull/boss/skrapjern ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår