Gå til innhold

Modding av mindre pene biler..(2xMicra og 1stk vrakbil)

Ranger emnet


HusebyRS

Anbefalte innlegg

Når folk modder, velger man som regel en bil som man synes er ganske tøff...

Tenkte jeg kanskje kunne prøve å få igang en liten tråd der man modder en bil man IKKE synes er pen, også gjøre et forsøk på å få den til å se tøff ut!;)

For så å legge den ut her!:)

 

Man kan også legge ut en WIP, men da må man bare ha ET innlegg til den modden...(altså et innlegg med orginale bilen og WIP/ferdig modd og ikke et innlegg med den orginale bilen og WIPen og et innlegg for den ferdige modden)

 

Jeg starter; Nissan Micra, en bil jeg ikke har så mye overs til..her er mitt forsøk i å gjøre denne bilen pen.

En liten WIP her;)

 

Orginal:

Nissan-Micra_2005.jpg

 

WIP:

NissanMicracab3.jpg

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er meg som har laget den.. hvordan det?

 

Syntes du er flink jeg:)

Får så vondt for deg når de sier sånne slemme ting til deg, selvom det kanskje ikke er vondt ment.

Men stå på, you can do it :)

-84 Audi100 SOLGT

-84 GolfII 1,6 DONNERT til en som var dum og solgte sin ur-quattro

-90 GolfII 1,8 90hk

-52 Chevrolet Syleline DeLuxe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, fiksa en liten modd av det vraket som blei lagt inn...ble en del brushing, så frontfangeren ble litt uekte, men, men...sånn går det når man har mangel på bilfront!:)

Fikk ikke tak i den orginale fronten på bilen, så det blei en gammal Audi 80 front;)

 

En modd av "bilen som ny":

CrashCarfix2copy.jpg

Og en som er fiksa på:CrashCarfix3copy.jpg

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår