Gå til innhold

Hvordan koble opp turteller på diesel golf?

Ranger emnet


Mmarius

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en turteller som er til dieselbiler, men får den ikke til å virke. noen som kan forklare meg hvor den skal kobles på dynamoen? i brukermanualen står det at den skal kobles på (w), har funnet (w) men finner ikke noe sted der den skal kobles til.. noen som har bilder av dette?

 

Takker får svar!!

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg en turteller som er til dieselbiler, men får den ikke til å virke. noen som kan forklare meg hvor den skal kobles på dynamoen? i brukermanualen står det at den skal kobles på (w), har funnet (w) men finner ikke noe sted der den skal kobles til.. noen som har bilder av dette?

 

Takker får svar!!

 

 

Ingen som har forslag/tips til dette?

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den skal kobles som du sier på W på dynamoen! men vis du ikke har turteller fra før er det veldig lite sannsynlig at du har W på din dynamo da det ikke har noe hensikt! høggern har;)

 

Takker får svar. som sagt har funnet W på dyamoen men finner ikke noe tilkoblingspunkt rundt den W'n. har du ett bilde av dette?

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du har tilkoblingspunktet W så ser du det med en gang! du har en dynamo med 2 tilkoblinger en med turteller har 3.

 

ok. 2 tilkoplinger hvor? der selve kontakten kommer du mener?

har ett bilde her av dynamoen min som viser W men er ikke noe tilkoblingspunkt der, det hullet du ser der er bare ett hull, ikke noe tilkoblingspunkt.

Se her:

11012007115.jpg[/img]

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår