Jens Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Jeg vurderer å kjøpe meg en Mazda 626 2.0i 16v, ca 88-90 modeller. Såvidt jeg husker har ikke 88-modellen katalystaor, så denne har 148hk right? Og den med kat har 140hk... Er ikke så stiv på de 8hk, men har blinket meg ut to couper. Noen her som har noe positivt og negativt å si om disse bilene? Med unntak av at de sikkert er kjedelige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Pass deg for rust. Gamle mazdaer liker å ruste i dempertårna bak! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hei. Det er ikke mye å si om disse bilene, annet en kjøp en ! Sjekk følgende : Rust i hjulbuer og støtdempertårn (spesielt bak) Kjølesystem (bobler det i ekspansjonstanken - walk away) Ventiltikk ? Få sjekket oljetrykket og se om det har blitt skiftet olje i serviceboka. Rens spjeldhuset for oljesot. Pluss: Går bra, men ser ikke slik ut (Brum i Bæ-klær) 148 hk føles mye mer enn 140 hestingen, men katter er til for å fjernes:D Relativt greit å få noen ponnier til i dem. (eksos og luftfilter) Komfortabel bil. Håper dette var til hjelp.. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by mazdafun Håper dette var til hjelp.. mvh Joda, kjekt å få lagret, så vet jeg det når jeg eventuelt skal titte litt rundt. Må bare bli kvitt den gamle toyota carinaen jeg har stående først! Og det med katalysatoren burde vel ikke være såå mye mas :) Noen flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Jens: Ta å hør med Mazdius på forumet, tror han har litt peil på disse bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Jens Og det med katalysatoren burde vel ikke være såå mye mas :) Noen flere? problemet er vel lambdasonden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Disse kom vel bare med FWD (i Norge)? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Forhjulstrekk ja. Dessverre ikke bakhjulsdrift... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Nå ringte jeg på to Maza 626 couper og en honda civic gti, og alle sammen var solgt!!! Får legge mazda-planene på is litt da. Helvete heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Synd det :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by Jens Nå ringte jeg på to Maza 626 couper og en honda civic gti, og alle sammen var solgt!!! Får legge mazda-planene på is litt da. Helvete heller... ha ha du er jo mister pågangsmot, ringte på tre biler og det bare noen dager etter att du la ut den første posten her om mazda. Også legger du det på is hmmm er nok ingen maratonløper du nei;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Grunnen til at jeg legger det på is er at det var to ( 2 ) Mazda couper til salgs på hele nettet, og de to var nå solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Har du sjekka http://www.t-rex.no ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Jau, har trålet nettet noen timer. Fant dog en 626 coupe bortgjemt, men annonsen var registrert 4 Februar i år, mest sannsynlig solgt. Dessuten var den dyr, og klok av skade kjøper jeg ikke eldre, HVITE japser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 http://www.motorborsen.no/moreinfo.asp?recno=120140&ressort=ALLE&adtype=S Hvis du får av svenskedekalene er den sikkert fin. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg