Gå til innhold

Hva har du av produkter på lur ??

Ranger emnet


Meguiar`s Fan

Anbefalte innlegg

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heheh =) Måtte selv trekke på smilebåndet inne på Bilextra her om dagen.. "Blankeste bilen i gata....?" Turtle Wax! haha

 

"Blankeste bilen i gata" er jo noe som kan være vanskelig å komme unna med mtp markedsføringsloven. Hvis bare noen ber TW presisere hvilken gate det er snakk om, plassere EVOn til Truhaa i den gata og så kontakte forbrukerombudet, så må nok TW "dessverre" endre markedsføringen sin.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, som mangen andre er medlem av flere nettforum. Smilte litt ekstra nå jeg kom over dette på en bilstereoside :D

 

"Bare det beste bilpleie produktet er godt nok." - som det sto over bildet.

IMG_0653.jpg

 

"Jeg bruker alltid Turtle-bøtte og vann når jeg vasker bilen min med billig styling på som bare masse store hull som leder inn i ingenting"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg bruker alltid Turtle-bøtte og vann når jeg vasker bilen min med billig styling på som bare masse store hull som leder inn i ingenting"

 

Her er flere bilder av den "overstyla" bilen til Kenneth. JA, han bruker bare Turtle produkter, men så er han jammen sponset av de og...

 

IMG_0676.jpg

 

IMG_0675.jpg

 

IMG_0838.jpg

 

IMG_0655.jpg

Pioneer Reference Series

 

Bilen min

http://www.fmh.moo.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten kan seriøst sakene mht. å bygge bilstereo, men hva hjelper det nå det når man står i all offentlighet for papparazziene og riper opp bilen med TW swamp? :p

 

Kult sitat han har på bilen da:

"When I was a boy I had rockford, I`m a man now"

 

Men som heller oss bilpleiere heller ville ha hatt det:

"When I was a boy i used Turtle, I´m a detailer now" =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår