fatlaces Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 truhaa: du kunne ikke tenke deg å lage en liten guide når det gjelder våtsliping ? fryktelig nysgjerrig på de greiene der Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Nå har jeg polert på den bilen i 2 dager, og det begynner å hjelpe, men fy f##n å mye riper ol det er/var på den bilen, har ikke vært borti noe lignende, og det hadde trengtes både ull pute og våtslip for å få den 100%. Jobber du for hånd, eller bruker du maskin på dette gliset? :hide Blir nok en kagge med Road grim på meg da :D Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Nå har jeg polert på den bilen i 2 dager, og det begynner å hjelpe, men fy f##n å mye riper ol det er/var på den bilen, har ikke vært borti noe lignende, og det hadde trengtes både ull pute og våtslip for å få den 100% (om det i det hele tatt hadde gått) Men bilen er 100 ganger bedre en den var i alle fall..Kommer med en egen post når jeg er ferdig med den.. Og du har tatt masse bilder ;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Natty's red vil jeg også haaa:D Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hva er dette fornoe spennandes? :D fortell fortell Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Tornado mf`s from Eshine Nattys red Megs #16 riccardo clay Alt fra http://www.eshine.ca Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 tenkte mer på den natty's red'n ;) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Det er en voks :p Fra poorboys. http://www.eshine.ca/242-poorboys_natty_red_limited_edition.html Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Mht til våtpolering tror jeg dere skal henvende dere til r Pirex, han kan det bedre en meg... NeDDz: Både ja og nei, lakk korrigering med roterende, Rens/beskytt med PC/DA, beskytt for hånd, sealer for hånd..Men det var korrigeringsjobben som tok tid, selv med rimelig kraftig cuttin og hard pad ble det noe igjen, noen bile har 1 el 2 riper du kjenner med en negl, her gadd jeg ikke telle en gang for å si det sånn, men mye bedre ble den samt blank som FY, he he Tandis: sef masse bilder, det er tross alt en Renault...en blank Renault..he he Kommer en post om noen dager vil jeg tippe (bare pirex blir ferdig med den bilen) oooops... He he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Bestilte nettopp for 550$ meg produkter fra AG.. Meguiars, Cobra og endèl DG.. Men, så klarte jeg det store! Glemte å kjøpe den gule paden til Mg. Noen som har en til salgs? :) Frakten ble på rundt 300$ om noen lurte. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Sorry har ikke noen nye på "lager" bare brukte, som er i bruk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hehe.. Okei. Regnet ikke med at så mange kan ha. :/ Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 er du helt syk i skallen neddz ? :D rems opp hva du har bestilt da. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Syk nei? Hjernevasket :hello: Duragloss Total Performance Polish (TPP) #105 Pinnacle Liquid Souveran Wax Meguiars NXT Generation Car Wash Meguiars NXT Generation Tech Wax Meguiars Microfiber Wash Mitt Meguiars Gold Class Shampoo & Conditioner 64 oz. Duragloss Metal Polish (MP) #881 Meguiars Supreme Shine Microfiber Towel Meguiars Water Magnet Meguiars Quik Out Carpet Stain Remover Meguiars NXT Generation Cockpit Shine Pinnacle Ultra Poly Clay – Buy it by the Pound! EZ Detail Brush pack Meguiars NXT Generation Glass Cleaner Duragloss Polish & Cleaner (PC) #101 Duragloss All Wheel Cleaner (AWC) #821 Cobra Indigo Microfiber Polishing Cloth Cobra Blue All Purpose Microfiber Towels 12 pack Meguiars Soft Buff W-8006 Foam Polishing Pad 6.5" Meguiars Soft Buff W-7006 Foam Cutting Pad 6.5" Meguiars DA Buffer Backing Plate 5" Meguiars NXT Generation Speed Detailer Nå skal det sies at jeg bestilte ilag med Ognaulf på forumet da.. Men antallet på hver ting gjør at prisen er HØY. "4 av den, 5 av den" osv.. Så regner med at det blir stille NeDD`s bestillinger hos AG en stund fremover nå ;) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg