Coldbabe Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Da tror jeg vi må over på våtsliping og det føler jeg meg ikke helt trygg på enda. :hide Du får lære deg dette eller så kan jeg bare ta på meg bikinien og polere bilen:op: Men jeg kan en annen poleringsmetode og som du hadde likt tenker jeg kiddie Siter Mvh, Elin Toyota Carolla 86- Min første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Men jeg kan en annen poleringsmetode og som du hadde likt tenker jeg kiddie Legg gjerne ut en DIY ;) Bilder osv.:bok: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Ja bilder er bra...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 La inn en halvfet bestilling hos Autogeek og Sparkle Auto, for å melde meg inn i "bilpleieklubben" her ;) , fikk begge pakkene i dag! det så ca sånn ut: Samtlige produkter hadde overlevd turen med FedEx fra USA til Norge. Var veldig fornøyd med måten alt var pakket på, spesiellt pakken fra Sparkle Auto, hvor det lå en isoporplate i bunnen av esken, deretter alle produktene, oppå produktene hadde de faktisk lagt i et lag plastduk og fyllt opp med fugeskum! og deretter en isoporplate på toppen. Dette gjorde at alt stod ekstremt stødig og sikkert i esken. Jeg kan virkelig anbefale begge stedene, fantastiske priser, topp service, kort levering og bra pakket!! Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Nice k9v! Ble det dyr frakt med Grit Guard bøtta? Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Nice k9v! Ble det dyr frakt med Grit Guard bøtta? Frakten fra Autogeek kom på $128 totalt, pakken veide nesten 10kg. Frakt fra Sparkle Auto ble noe dyrere da pakken veide nesten 17kg, kom på totalt $157. Helt ok egentlig! :) Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Frakten fra Autogeek kom på $128 totalt, pakken veide nesten 10kg. Frakt fra Sparkle Auto ble noe dyrere da pakken veide nesten 17kg, kom på totalt $157. Helt ok egentlig! :) Dårlig gjort å hinte til den Sparkle Auto siden, ble en liten bestilling nå ja!kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Totalt 27kg bilpleie utstyr......jommy :) helt sjef Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Frakten fra Autogeek kom på $128 totalt, pakken veide nesten 10kg. Frakt fra Sparkle Auto ble noe dyrere da pakken veide nesten 17kg, kom på totalt $157. Helt ok egentlig! :) Sparkle hadde jo ganske grei pris da! :) Jeg betalte 275USD for 30kg på autogeek. Syns det var litt for meget. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 ang "bilpleieklubb" hvorfor fintes det ikke noe slikt her i landet ? :\ må vi jo lage en! Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 ang "bilpleieklubb" hvorfor fintes det ikke noe slikt her i landet ? :\ må vi jo lage en! Støtter den!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hadde vært moro med en bilpleieklubb. Rabatt-avtaler, møter, arrangementer (open garage/kurs).. Kunne betalt 500kr i året for dette, hvis det var ordentlig organisert. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Har hinta frempå til enkelte om å arrangere kurs for de som måtte være interessert i trondheim, har dog ikke noe lokale selv for øyeblikket selv om jeg jobber med ett sentralt i byen. Blir kanskje litt off topic å ta det her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hær i huset går det kun i Meguiares produkter, utrolig godt fornøyd hele familien. får ganske god avtale på disse produktene via corvette-klubben skal jeg mene, ettersom mine foreldre sitter i styret. Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Og da var enda litt i hus fra cleanyourcar i England, litt Chemical guys saker, poorboys, noen børster, litt våtslipepapir fra Megs, sonus der wunder buffing towel, victoria wax... Ikke spør, he he..har bare testet der wunder towel, funket utmerket, men "litt" som alle MF kluter, merker ikke så mye forskjell på de fleste så fremt de ikke slipper sånne små hår etterhvert, det er plagsomt.. de er egentlig hvite, men etter du polerer en gammel rød bil er de ikke så hvite lenger, gikk ei ikke bort i vask.. Ang sp.mål fra innlegget mht AG orderen: Road grimen er kanon, fjerner lett mye møkk, og jeg tynner den ut slik at den holder lenger..Har ikke testet å bare sprøyte den på bilen for deretter å tørke den av igjen, tror ikke det kommer til å bli testet heller, liker å få ht vasket bilen før jeg har noe bortpå bilene..Tynnet den ut veldig og vasket innsiden på Renaulten her om dagen, og det funket også, bare sprøytet på dashen og tørket med en mf klut og..rent og pent. Nå har jeg polert på den bilen i 2 dager, og det begynner å hjelpe, men fy f##n å mye riper ol det er/var på den bilen, har ikke vært borti noe lignende, og det hadde trengtes både ull pute og våtslip for å få den 100% (om det i det hele tatt hadde gått) Men bilen er 100 ganger bedre en den var i alle fall..Kommer med en egen post når jeg er ferdig med den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg