Mr Meguiar Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jepp! Vi satt opp vaskeplassen! Siter Image is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Sykt med pleiegreier folka har da :) Jeg har ikke noe jeg, men holder på med å få tak i nå.. Noen som kan hjelpe meg med hva jeg burde ha? Har ikke tenkt å kjøpe for mer enn 1000 kroner nå i første omgang, men jeg trenger det mest grunnleggende lissom? Noen som kan hjelpe med å finne noe bra? Tar gjerne imot linker til bra produkter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Sykt med pleiegreier folka har da :) Jeg har ikke noe jeg, men holder på med å få tak i nå.. Noen som kan hjelpe meg med hva jeg burde ha? Har ikke tenkt å kjøpe for mer enn 1000 kroner nå i første omgang, men jeg trenger det mest grunnleggende lissom? Noen som kan hjelpe med å finne noe bra? Tar gjerne imot linker til bra produkter :) det jeg har prøvd av meguiars nxt produkter har vært utrolig lett å jobbe med, så det er en god start! :) Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hvor har du bestilt det fra da? Og hvilke produkter har du kjøpt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Haha, skjønner at jeg ikke skjønner en drit, men hadde vært konge med litt hjelp! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Jeg bestillte fra autogeek.net.. Kommer an på hvor mye du vil bruke, men kan jo foreslå dette: Meguiars Nxt shampoo Meguiars Wash mit Meguiars Claybar kit(hvis du er keen på det) En eller annen polish/ swirl remover eller lignende(kommer an på om du vil ha vekk swirls og om du har maskin eller bare få kjapp glans og dybde. ) Meguiars scratch x er fin hvis du er tolmodig og har sterke håndledd ;) Meguiars Nxt paste wax (er utrolig lett å jobbe med og blir fin og blank) Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Okai :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Da har gutten fått pakke fra autogeek. Hadde jo noe stående fra før også: Nå er det bare å vente på tid og vær til å polere. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongen Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Mye bra produkter her :) Hvor lang tid pleier det å ta før dere får produktene fra autogeek? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Mye bra produkter her :) Hvor lang tid pleier det å ta før dere får produktene fra autogeek? I mitt tilfelle tok selve shippingen en uke, men da var det noen dager først før de sendte pris på sendingen. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongen Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 I mitt tilfelle tok selve shippingen en uke, men da var det noen dager først før de sendte pris på sendingen. okey, det var ikke værre nei. Her er noen av de produktene jeg bruker Forumet her sin feil att det fortiden går kun i meguiars produkter :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestol9 Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Mye godsaker, finfin tråd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Fikk pakke fra autogeek, så da var det påtide å ta nytt bilde av samlingen. Her kan dere se hvordan dere har fått en stakkar 18 år gammel lærling til å bruke opp sparepengene sine. Skam dere! :P Og et actionshot fra ferieturen min. Søstera ville stoppe å strekke på beina, da så jeg muligheten til å pynte opp bilen litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 "Og et actionshot fra ferieturen min. Søstera ville stoppe å strekke på beina, da så jeg muligheten til å pynte opp bilen litt." RESPECT....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Her er line-upen jeg pleier å bruke, har mer på lager, men det er jo litt ymse:P Siste finish: Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg