tjekk Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 står å får ny girkasse å bakdiff den :) går fra 3,5454 utveksling til 4.44 og tettstega kasse å sti lsd fram diff :D på veien igjen på tirsdag Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Siden du tydeligvis har prøvd både 2wd og 4wd biler med 600-900 hester, så regner jeg med at du kanskje ikke har vært borti noe slikt før? :) http://videos.streetfire.net/search/nelson/0/6024e70a-9390-4ae9-8470-980a00f132ff.htm I hans egne ord: "Satt opp for rundt 1000 hp nå"...pådraget var halv gass sa han,dvs 550-600 hp... Og når han ga flatt var det ubrukelig,siden det reiv løs på tredje... Tror jeg har mine ord i behold. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 I hans egne ord: "Satt opp for rundt 1000 hp nå"...pådraget var halv gass sa han,dvs 550-600 hp... Og når han ga flatt var det ubrukelig,siden det reiv løs på tredje... Tror jeg har mine ord i behold. :) "Drivin it around like it`s a streetcar"??? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 står å får ny girkasse å bakdiff den :) går fra 3,5454 utveksling til 4.44 og tettstega kasse å sti lsd fram diff :D på veien igjen på tirsdag Cool!!! er det noe motor i slean da? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 nesj 270 benka så justert litt ekstra trykk..... men de som er orginale med de nye drevingene og effekten jeg har nå har 0-100 på 4,3 sekkunder så rask er den på gata ja,..... men 400 hk minimum blir det med ny motoren til våren. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 nesj 270 benka så justert litt ekstra trykk..... men de som er orginale med de nye drevingene og effekten jeg har nå har 0-100 på 4,3 sekkunder så rask er den på gata ja,..... men 400 hk minimum blir det med ny motoren til våren. Søkke! blir overflødig med noe camaro da hører jeg? :boxers Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 camaro MÅ bli overflødig for å finansere ny motoren :D kadett også :) skal jo ha litt understell til å stå til motoren også :p Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 "Drivin it around like it`s a streetcar"???Ja...og så? Det burde han jo kunne... Jeg kan også kjøre R'en min rundt omkring rett over tomgang uten at det skremmer gamle tanter og uten blårøyk over hele distriktet... han har vel kanskje 200 hk når han putrer rundt uten trykk. De fleste med snurre klarer det... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 :puke: camaro MÅ bli overflødig for å finansere ny motoren :Dkadett også :) skal jo ha litt understell til å stå til motoren også :p Der ser du ja! AmcarHATER! :puke: hehe Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Ja...og så? Det burde han jo kunne... Jeg kan også kjøre R'en min rundt omkring rett over tomgang uten at det skremmer gamle tanter og uten blårøyk over hele distriktet... han har vel kanskje 200 hk når han putrer rundt uten trykk. De fleste med snurre klarer det... Så da blir hele poenget med at 600 hester og brukervenligheten rundt det, ganske så paradoksal da? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 tror ikke du kan sammenligne den gammle r sykkelen din med 120 hk med den bilen dær..... eller er det som jeg nå ser i signaturen din at du har 326 hk? det går vel noe? hehe Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 :puke: Der ser du ja! AmcarHATER! :puke: hehe skal nokk få kjørt nokk amcar alikevell nå som fattern har overflod av 500+ hesters motorer stående å vente på biler å stå i :D Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 nei men poenget er: Ta f.eks Børge Hammer, du vet hvem det er Emil? Gul kompressormata camaro, bruker å stå i elgeseter gata.. Den har en 502 motor, med procharger kompressor. BARE motoren som den er UTEN kompressor yter 505 hester, med så har jeg hørt snakk om rundt 750 i den bilen, og slik som den presterer på div drag stevner, så kan ikke dette være langt unna sannheten.. men nokk om det, DEN bilen brukes til jobb HVER dag, det er faktisk ikke mer en kanskje 2 uker siden jeg sist så den, OG den kjøres på hvert eneste Street legal stevne den deltar på, Frøya = 20 mil unna, Værnes = 4-5 mil, oppdal = 10 mil, værdalen = 10-12 mil, osv osv osv, en kompressor virker vell LITT mer fra bunn enn en turbo og regner jeg med?? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 skal nokk få kjørt nokk amcar alikevell nå som fattern har overflod av 500+ hesters motorer stående å vente på biler å stå i :D Få litt motor info hernoda! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Så da blir hele poenget med at 600 hester og brukervenligheten rundt det, ganske så paradoksal da? 600 eller 1000 gamp i motoren kan være brukervennlig som f det...poenget er at man bruker ikke alle ponniene på gata...gjør man det,så er den "ubrukelig"...null grep. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg