Gå til innhold

Div volvo deler.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er intresert i stabstag med fester/foringer. Kansje motoren også, hvis den er OK.

 

B28 motoren lider av de gode gamle og nokså vanlige feila på disse motorene.

(denne motoren ble kjøpt fra Scanhugg for 3000kr, men ble desverre ikke satt inn før etter at 3måneders garantien gikk ut, og da viste det seg at kammene var utslitte. Så ble bilen stående en god stund, før jeg kjøpte den og bytta motor)

Er bare glad om den kommer noen til nytte. For her hjemme tar den bare opp plass. Er nok irret litt her og der, stått ute under pressening siden i sommer.

 

Stabstaget skal jeg ha 600kr for. Har ikke foringer. Stabstaget er fra 940, og er sandblåst og lakkert. Ikke blitt montert.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, mente M46.... Litt svimmel i dag.. hehe

 

Den er din for en billig penge om den slipper å bli frakta hele jorda rundt om du forstår meg rett. Gi meg et bud på den du... Så finner vi en bra pris.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hadde du tenkt for buret evt?

http://i30.photobucket.com/albums/c332/Ascona_B/Volvo/S5301689.jpg

 

Er buret fra rallybilen til kammeraten min. volvo 242. Passformen er perfekt, men buret har fått en skade nederst i hovedbøylen, og må derfor få høye kasser å stå på, evt jukse litt.

http://i30.photobucket.com/albums/c332/Ascona_B/Volvo/S5301680.jpg

 

Hadde egentlig tenkt meg rundt 1000kr for buret, er et skikkelig bur, og tok meg en del tid å skjære det ut av bilen. (er tatt ut helt som du ser)

Burpolstringa følger ikke med, da det skal jeg ha til egen bil.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turboforgasser, trykkboks, slanger osv ogR-sport ladetryksmåler er Solgt

 

 

Her er turbo grill, du har vel ikke en slik?

 

http://www.applefritter.com/images/bitch-10717_640x480.jpg

 

Nope, er ikke noe turbo merke, og heller ikke noe emblem på den.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turboforgasser, trykkboks, slanger osv ogR-sport ladetryksmåler er Solgt

 

 

 

 

Nope, er ikke noe turbo merke, og heller ikke noe emblem på den.

 

Ikke selve merke jeg er ute etter :P lurer bare på om den grillen du har er samme rutemønster som den derre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke selve merke jeg er ute etter :P lurer bare på om den grillen du har er samme rutemønster som den derre?

 

Har sjekka litt opp.

Er vel slik du tenker på?

10.8656.jpg

 

Den grillen jeg har ekstra ser slik ut desverre.

10.8486.jpg

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er din for en billig penge om den slipper å bli frakta hele jorda rundt om du forstår meg rett. Gi meg et bud på den du... Så finner vi en bra pris.

 

Blir kanskje litt dyrt å frakte den helt opp til Alta da den sikkert veier 50-60 kg...

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje litt dyrt å frakte den helt opp til Alta da den sikkert veier 50-60 kg...

 

Ja, blir fort dyrt med frakta så langt.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rydda litt til og funnet innsug til B23/B230 for weber forgasser, samt 36/36 weber forgasser.

Perfekt for skikkelig god trimming.

 

Har også 1stk A-kam til B23/B230.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår