TMB Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hva skal du ha for M45 kassa? send PM 300kr om du henter'n... 500 om jeg må sende den. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 300kr om du henter'n... 500 om jeg må sende den. Glemte å spørre om splines?? er det grove eller fine?.. er det fine kommer jeg i morra..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Glemte å spørre om splines?? er det grove eller fine?.. er det fine kommer jeg i morra..:) Er ikke sikker, skal sjekke snarest. Er desverre ikke hjemme i morgen. Skal ut på by'n i kveld, og gudene veit hvor jeg vil våkne opp igjen... hehe :win Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Er ikke sikker, skal sjekke snarest. Er desverre ikke hjemme i morgen. Skal ut på by'n i kveld, og gudene veit hvor jeg vil våkne opp igjen... hehe :win Hehe, kan bli litt sånn i morra da:puke: Gi beskejd når du har sjekka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hehe, kan bli litt sånn i morra da:puke: Gi beskejd når du har sjekka.. Er jo bestemt fra høyeste hold detta ja. Søndagen er og blir hviledag... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Glemte å spørre om splines?? er det grove eller fine?.. er det fine kommer jeg i morra..:) Er gov splines desverre. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Er gov splines desverre. ok, da er det den gamle... da glemmer vi det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Er det ingen som skal ha volvo deler billig? Har nettopp solgt komplett B230F sprut til gi bort pris. Så om folk vil ha noe deler så rop ut. Har stabstag til 740 for godkjenning med turbo. 24mm. Noen interessert? går til hbo 500kr... Er sandblåst og lakkert, og 100% strøkent... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Heisann Ser du vil gi bort en B27. Jeg kan ta den jeg om du ikke bor for langt borte. Trenger bunnpanne og div til annet prosjekt. Eric. Tel : ;99 25 31 55 Oppland / Biristrand Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hvordan 230 automat`, aw03-71L? Pris? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 hva skal du ha for weberen? passer ikke den på b230K innsuget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo_740* Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 turbo grill ? Siter volvo 740 tic .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 2 år gammel tråd dette, tror ikke han har så mye igjen gitt.... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg