JBLGTI Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Kanskje det fins rom for flere også?:happyhappy: Ska nåkk ga bra ja, berre du takla snorkinga ått Lars å Ronny kryssa me metallica frå JBL stereo:) Siter lynx rave 800,the red devil from finland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Ska nåkk ga bra ja, berre du takla snorkinga ått Lars å Ronny kryssa me metallica frå JBL stereo:) Snårke je å.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hehehe................:hide Plass er booket, har også sakt fra til kebab grossisten at lageret bør fylles:ass: Ha Ha Ha... Ronny må forhåndsbestille neste gang :-D 1 kebab på mila må jo slås :win Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBLGTI Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Snårke je å.. Da går d nåkk bra ja:thumb Siter lynx rave 800,the red devil from finland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBLGTI Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Ha Ha Ha... Ronny må forhåndsbestille neste gang :-D 1 kebab på mila må jo slås :win hehehe..... d bør ga å ta denj rekorden ja:) Siter lynx rave 800,the red devil from finland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Tenkte kanskje jeg skulle prøve meg i år jeg også om bilen blir ferdig, men har noen spørsmål: Mesteparten av utstyret mitt er enten kjøpt brukt (kjenner historien til produktet), i utlandet fra forhandlere, eller som personalkjøp da jeg jobbet i bransjen på 90-tallet. Jeg har kvittering på forsterkerne (personalkjøp) og kan vise til utlandsoverføring på subben, front settet ble kjøpt i Australia og måtte levere inn kvitteringen når jeg skulle ha igjen momsen (glemte kopi). Spilleren er kjøpt brukt i norge, men uten kvittering. Jeg kjenner utsalgsprisen til alle produktene i Norge. Hva gjør jeg? Ang. Pure Passiv klassen - kan jeg bruke HP filter i forsterkeren til frontsettet? Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Innenfor årets sesong blir det nye klasser. Prisklassene forsvinner. Det blir, hvis nødvendig oppdeling etter antall kanaler i bruk. Hvilken klasse bør kunder med dynamostøy stille i? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hvilken klasse bør kunder med dynamostøy stille i? ;) Det fins desverre ingen "alternator noice only" klasse. Neida, fra spøk til revolver. Emma`s filosofi er å få bilstereobilene til å spille musikk så nære originalen som mulig, uten støy, av ymse slag. Sliter du med støy, så er enten produktene feilt innstildt eller feil montert. Hvis alt er gjordt etter alle kunstens regler, og du fortsatt har støy, så er det stor sjanse for at det er noe feil ved en eller annen komponent. Ta kontakt med en erfaren montør, og spør om hjelp. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 men det hender vel ganske ofte att bilene har dynamostøy da,også i de høyeste klassene. Men det er ikke umulig å bli kvitt støy da! personlig så hadde jeg ikke kjørt en meter med dynamostøy,da hadde jeg blitt gal.:drive2 Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Tenkte kanskje jeg skulle prøve meg i år jeg også om bilen blir ferdig, men har noen spørsmål: Mesteparten av utstyret mitt er enten kjøpt brukt (kjenner historien til produktet), i utlandet fra forhandlere, eller som personalkjøp da jeg jobbet i bransjen på 90-tallet. Jeg har kvittering på forsterkerne (personalkjøp) og kan vise til utlandsoverføring på subben, front settet ble kjøpt i Australia og måtte levere inn kvitteringen når jeg skulle ha igjen momsen (glemte kopi). Spilleren er kjøpt brukt i norge, men uten kvittering. Jeg kjenner utsalgsprisen til alle produktene i Norge. Hva gjør jeg? Ang. Pure Passiv klassen - kan jeg bruke HP filter i forsterkeren til frontsettet? http://www.emmanet.com/Intro.htm Se under "general rules" 3.1.16 Svaret er nei. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 men det hender vel ganske ofte att bilene har dynamostøy da,også i de høyeste klassene. Men det er ikke umulig å bli kvitt støy da! personlig så hadde jeg ikke kjørt en meter med dynamostøy,da hadde jeg blitt gal.:drive2 Ja da for all del. Hadde pittelitt i gamlebilen jeg, p.g.a. høytalekabel litt for nære kabelenm fra dynamo til batteri, men det var så lite at jeg gadd ikke å gjøre noe med det. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Ta kontakt med en erfaren montør, og spør om hjelp. Det var faktisk et seriøst spørsmål, da en kompis visstnok har hatt TT'en sin hos deg for installasjon av SEAS Reference komp.sett (bl.a.) og har dynamostøy i de søte, små diskantene sine. Om han ikke har klaget til deg, eller om du har fixet det, så er det konge. Det var hvertfall ikke for å være ekkel at jeg nevnte det. Likte bare "erfaren montør"-frasen din så godt i den sammenhengen. :) Editert: Og dynaBel-forsterkere, samt en sub? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 må man ha kvitering på alt av anlegg for å komme inn på emma?.. :S... jeg har noen gas 6*9 som jeg kjøpte brukt... fikk ikke noen kvitering med der :S Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Det var faktisk et seriøst spørsmål, da en kompis visstnok har hatt TT'en sin hos deg for installasjon av SEAS Reference komp.sett (bl.a.) og har dynamostøy i de søte, små diskantene sine. Om han ikke har klaget til deg, eller om du har fixet det, så er det konge. Det var hvertfall ikke for å være ekkel at jeg nevnte det. Likte bare "erfaren montør"-frasen din så godt i den sammenhengen. :) Editert: Og dynaBel-forsterkere, samt en sub? :) Det stemmer det. Har hatt en tt her. Og gjorde det som vi ble enigen om. Han leverte produktene til meg, og jeg skrudde de inn. Fikk en sms fra han om at det var pitte-litt dynamostøy ja. Ga han også noen tips, om hva det kan skyldes. Har verken sett, eller hørt no mere fra han, så da er det vel i orden. Men vet også om flere som har hatt støyproblemer med de samme forsterkerene. Og hvis det var han du lurte på hvilken klasse skal stille i, så blir det vel advansed, master, eller expert, ettersom han som eier bilen driver butikk. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Nice, skal prøve å overtale ham til å stille, for tror neppe jeg klarer å lure ham over til dB-drag. Hehe. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg