Joastarlet Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Bra dere kommer til Byen over alle Byer! I`l be there.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Sign me up for HAMAR :) Samma her:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Bra dere kommer til Byen over alle Byer!I`l be there.. Oslo, mener du? :D :D :D Anyway, ting begynner å falle på plass - hadde et par møter i dag som avklarte en hel del ting, så nå er flere detaljer om treffene rett rundt hjørnet. Kan jo oppdatere dere litt på opplegget, som det vel er nevnt tidligere i denne tråden vil fredagene fungere som oppvarmingstreff for lørdagene, og avholdes på kveldstid mens lørdagene blir fulldagstreff. Jeg sier bare én ting: Det er nok like greit å holde av hele helga når vi kommer i nærheten av der du bor. Så får dere tolke det som dere vil foreløpig ;) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hvordan skal dere gjøre det med Burnout's sia det vart litt problema i bodø ifjor?? må vell komme til bodø og fauske og svi litt gummi dær og se om æ e heldi å komme med i Bladet da.. Holder på med oppdatering av bilen og fiksing.. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Oslo, mener du? :D :D :D hehe, hvordan våger du?! Fredrikstad;) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 hehe, hvordan våger du?!Fredrikstad;) Tror ikke vi skal gå inn på den diskusjonen, men turnéen kommer nå ihvertfall til begge, så da er vi fornøyd :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Kom deg nå på MSN du Espen. Jeg har noe til deg ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg