Mordach Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 haugesund, stavanger, og bergen! må klare å få med alle 3 ja.... ...og Sandnes! ;) :driving Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Det skal bli bra dette her Espen :) Husk å hyle ut vist dere trenger ett eller annet ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Det skal bli bra dette her Espen :) Husk å hyle ut vist dere trenger ett eller annet ;) Jeg slår på tråden jeg vettu, sjef! :thumb Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ben øye Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Finnes det noe mer info om forskjellige klasser man kan delta i? Jobber med et greit anlegg, men det passer ikke direkte til SPL konkurranser for å si det sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 http://www.emmanet.com/download/rulebook/categories2007.pdf Her står det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hamar :D Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Se der ja, sees flere steder Espen! :) Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Se der ja, sees flere steder Espen! :) Haha, gikk inn på denne tråden nå for å svare på mailen din, faktisk. Da var jo ikke det så nødvendig allikevel :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Nei jeg prøvde en stund å komme inn her, men siden var nede, så derfor jeg sendte deg mail.. :) Ser bra ut det her! Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Nei jeg prøvde en stund å komme inn her, men siden var nede, så derfor jeg sendte deg mail.. :) Ser bra ut det her! Bare vent til du ser hele opplegget du, dette blir konge ;) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Har aldri betvilt dine kunnskaper og egenskaper! ;) Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Hva med Kongsberg 9 Juni..? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150377 Håper dere dukker opp i år også..var veldig bra det som stod i max power!! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Hva med Kongsberg 9 Juni..?http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150377 Håper dere dukker opp i år også..var veldig bra det som stod i max power!! Da er nok hele gjengen på Sommertreff på ACR, men jeg skal se om vi ikke har en fotograf liggende og slenge i et hjørne som vi kan sende oppover. :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 knall å se dere kommer i år også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hei Espen Ser du har lagt opp Ålesund fredag 15. juni vil bare opplyse om at helga 15-17 juni er det Nordvest treff for VW-Audi klubben i Ålesund, spørsmålet er vel bare hvor mange som har komt seg opp der på fredagen (regner vel med en 50-100 biler på treffet ihvertfall totalt sett utifra tidligere erfaringer fra Nordvest treffene)... Blir utstilling på søndag 17. juni ihvertfall for klubben, samt diverse annet opplegg hele helgen. Må jo gjerne ta dere en tur innom treffet vårt ihvertfall! (Gleder meg til å se hvordan reportasjen på touran'en min ble i neste nummer ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg