espsko Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hei, Da var terminlista klar for årets turné i regi av Max Power og EMMA. I år blir den relativt mye større enn tidligere år, både i antall treff og i opplegg, og i år kommer vi også til å ha med nok en samarbeidspartner som garantert kommer til å skape show. Alt er ikke helt på plass, så vi kan ikke gå ut med noe konkrét helt enda, men jeg kan fortelle at vi har store ting på plakaten, så det er bare å sette kryss i kalender'n når vi er i din by! :D SANDNES: Fredag 4. mai STAVANGER: Lørdag 5. mai HALDEN: Fredag 18. mai FREDRIKSTAD: Lørdag 19. mai ARENDAL: Fredag 1. juni KRISTIANSAND: Lørdag 2. juni SOMMERTREFF (ACR): 8-10. juni ÅLESUND: Fredag 15. juni MOLDE: Lørdag 16. juni HAMAR: Fredag 22. juni OSLO: Lørdag 23. juni ALTA: Fredag 6. juli TROMSØ: Lørdag 7. juli FAUSKE: Fredag 20. juli BODØ: Lørdag 21. juli GATEBILFESTIVAL, SURNADAL: Lørdag 4. august TØNSBERG: Fredag 17. august DRAMMEN: Lørdag 18. august HAUGESUND: Fredag 31. august BERGEN: Lørdag 1. september VERDAL: Fredag 14. september TRONDHEIM: Lørdag 15. september Og som vanlig - mer informasjon om opplegg samt konkréte tidspunkter og steder kommer, både i bladet og her på forumet, etterhvert! Espen Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
admirable Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Dette høres spennende ut.. må nok stille opp en gang eller to:pray Siter Nå: BMW X5 2001' 3,0iA Tidligere: Audi TT, BMW 316, BMW 328. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Verdal:D I'll be there :thumb Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Blir det som ifjor, kommer jeg seff... :) Tar med grillmat iår også... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Verdal:D I'll be there :thumb Vi sees! :thumb Blir det som ifjor, kommer jeg seff... :)Tar med grillmat iår også... :) Det blir ikke som i fjor, det blir mye bedre :D Dog usikker på om det blir på samme sted, da jeg ikke vet om Hamresanden er stort nok, rett og slett. Kommer tilbake med tid og sted så fort ting er spikret! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 DRAMMEN: Lørdag 18. august yay :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 noen peiling på hvor i stavanger det vil skje? Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Morro at dere svinger innom halden dennegangen da:) Får håpe på bedre vær nå enn for to år siden, og vi kan garantere at det blir flere folk! Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Er det ikke du som er så glad i karsk da Espen?? kan ta med litt;) Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 noen peiling på hvor i stavanger det vil skje?Det vet vi ikke enda, dessverre. Kommer tilbake med mer informasjon så fort det er på plass! Morro at dere svinger innom halden dennegangen da:)Får håpe på bedre vær nå enn for to år siden, og vi kan garantere at det blir flere folk! Det er på høy tid å få med Østfold på programmet igjen, ja. Og opplegget er jo "litt" større enn sist, da :rolleyes: Er det ikke du som er så glad i karsk da Espen?? kan ta med litt;)Du er nok feilinformert, min gode mann! Jeg drikker bare polsprit :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^ Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Drammen 18 August er en avtale! Håper mange kommer og været blir bra.. Mvh Espen Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Kansje vi møter vi å...... Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Ble skien droppa i år asså? :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Sommertreff (ACR) og Bodø er skrevet opp i kalenderen!! :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Ble skien droppa i år asså? :/ Skien ble ikke droppa, men Streetshow har enda ikke spikret dato for sitt arrangement. Derfor er det heller ikke på lista. Såfremt det ikke sammenfaller med noen av våre andre treff møter vi opp der også! :D Sommertreff (ACR) og Bodø er skrevet opp i kalenderen!!:phatyo Vi sees :thumb Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg