Gå til innhold

Oppkomling

Ranger emnet


keirn

Anbefalte innlegg

Ok, når vi er i gang med å slenge dritt, så hvorfor ikke ta dere en tur ned til meg, ta en kikk på platearbeidene våre og se for dere selv...

Hva sparklinga angår på den forskjermen, så ja.. det er ikke strøkent sparkla opp, men på den annen side så er det ikke klart heller, dessuten så hadde jeg ikke tilgang til noe ferdige blekk, så det fikk bli til å banke ut dritten sjæl.

SÅ .. om det er noen fler som vil slenge med leppa så gjør for all del det, men vær da så kule at dere kommer ned personlig.

 

(SENSURERT)

VW og Dodge, en tynn röd linje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by VS&T

Ok, når vi er i gang med å slenge dritt, så hvorfor ikke ta dere en tur ned til meg, ta en kikk på platearbeidene våre og se for dere selv...

Hva sparklinga angår på den forskjermen, så ja.. det er ikke strøkent sparkla opp, men på den annen side så er det ikke klart heller, dessuten så hadde jeg ikke tilgang til noe ferdige blekk, så det fikk bli til å banke ut dritten sjæl.

SÅ .. om det er noen fler som vil slenge med leppa så gjør for all del det, men vær da så kule at dere kommer ned personlig.

 

(SENSURERT)

 

drittslenging vil det alltid være på et åpent forum.. så enkelt er det.

 

men det betyr ikke at de fleste her inne tviler på at det meste av arbeidet dere gjør der nede på vst er av høy kvalitet.. er jo forsåvidt bare å se på bildene du har lagt ut av diverse prosjekter dere har pågående.

 

men vi får prøve å styre fokus tilbake igjen til det tråden handler om.. nettopp vs&t sine prosjekter! og ikke om sparkelen ikke er helt i vater.

 

dessuten tror jeg at en del her hadde fått problemer om de selv skulle sparkla opp en slik skjerm :]

 

men hold fokus.. oppkomling.

 

keep it up vst

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra RUST... Ikke for ofte folk biter i seg at de har gjort en liten feil her på forumet... Blir bare så kjipt når det er så mye drittslenging, nesten ingen som tør å be om hjelp fordi det altid kommer en eller annen og skal sende noe skjeive kommentarer og sånn piss...

 

Oppkomling........:)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VS&T

Veee :) :) :)

 

Skal poste litt bilder i morra av sistemann med S3 maskin og autronic, da blir vi sikkert litt gira igjen alle mann. eller .. !?!

 

Jeg vil se bilder av S3 maskin og autronic. :D

 

 

BTW: Sikkert fler enn meg som har sett en 2'er med S3 motor og interiør.... Nice. :)

Edit: Var i The Golf tidlig i sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Og jeg som akkurat har fornyet abonnomentet... :(

 

Selger det for dårlig eller?

 

Det har vistnok et opplag som er 1/4 av det som selskapet bak mener er minimum. Det er ikke helt klart at det legges ned enda, men regner med at det ikke tar så lang tid.

 

Var i England og fikk litt inside info fra bransjen i helgen ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

 

Det har vistnok et opplag som er 1/4 av det som selskapet bak mener er minimum. Det er ikke helt klart at det legges ned enda, men regner med at det ikke tar så lang tid.

 

Var i England og fikk litt inside info fra bransjen i helgen ;)

 

Oki....

Nå kan jeg angre på at jeg ikke fulgte bedre med i tysken.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår