MsRacing Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hei.. vurderer å kjöpe en VW corrado 1,8Turbo 1990 modell... Alt er nytt. nye hjul. ny styling. ny lakk.strøkent interiør. vann sprut, ny t25turbo. stabstag foran å bak. short shift kasse,justerbart turbo trykk fra inni bilen,nye dempere og fjærer. bilen har gått 200mil siden den ble fult resturert. nyoverhalt topp men forsterket topp pakkning. hele bilen er emblemfri. dør handtak er tatt bort og erstattet med pop lock. og masse mer. Prisen er 70000kr.. Noen som har noen meininga om biln ev ka ä burde se etter?? Noen bilda jeg fått av eiern.. Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Høres jo spennende ut denne :) Meget strøken bil! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Ser ut som en strøken og gjennomført bil. Vet er det er endel som ikke syns noe om stylingen, men personlig så liker jeg den veldig godt. Tror han som bygget den (vet ikke om det er han som selger den nå) har vært litt aktiv på forumet. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 E div ting ä å ikje lika men bare småting som blir skifta... så som ratt, felger å div... E byggat av ett firma i bodö.. http://www.rs-concept.com.. bilen e sinsykt fin i mine öya.. e liksom spec men ikje overstyla.. liker de me dörrene å att de ikje e nökkel til å start biln me... Startknapp å startsperre :D Men e prisen ok elr? Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 denne bilen har oettinger styling, og i mine øyne er det det peneste du kan style en corrado med, utenom cleaning av fanger osv. Tror denne bilen skal være veldig strøken og i bra stand. Er på forumet her han som har bygget den. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Synes ikke prisen er så gal når man tenker på hvor mye tidligere eier har lagt i bilen. Hvis alt er gjort ordentlig og bilen er i bra stand teknisk så er det ikke ille. Synes jeg da.. Vet ikke hva dere andre mener? Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 syns prisen er veldig bra jeg, hvis motoren osv. er i bra stand.. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 syns prisen er veldig bra jeg, hvis motoren osv. er i bra stand.. Ja allt e i topp stand.. motorn e gått 200 mil :P Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasfritsch Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 tøff den, men grillen er ikke pen i mine øyne. men men. ikke min bil. heftig med turbo da!! Siter Mr. Fritsch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 så veldig bra ut denne bilen! ingen upris hvis den er så bra som han sier. ang grill så koster det ikke mer enn 899 (ink frakt) for emblemfri grill med grillist på autospar :thumb go for it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 kjøp heller min g60. du kjøre lett ut spid. på 260km/t info kan vi ta per pm Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 kjøp heller min g60. du kjøre lett ut spid. på 260km/t info kan vi ta per pm Vil ikje ha g60.. turbo elr vr6.. :D så får ä biln på avbetaling sia ä kjenn han Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 kjøp heller min g60. du kjøre lett ut spid. på 260km/t info kan vi ta per pm Tar gjerne litt mere info, enten her eller via PM :;) babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 kjøp heller min g60. du kjøre lett ut spid. på 260km/t info kan vi ta per pm Tror det er noen som har veldig feil speedometer eller skryter på seg en god del http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150225 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Tror det er noen som har veldig feil speedometer eller skryter på seg en god del http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150225 du vet så lenge det står 260km/t på speedometeret så kan hvilken som helst bil kjøre så fort :race Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg