Gå til innhold

Vurderer köp av corrado..

Ranger emnet

MsRacing

Anbefalte innlegg

Hei.. vurderer å kjöpe en VW corrado 1,8Turbo 1990 modell...

Alt er nytt. nye hjul. ny styling. ny lakk.strøkent interiør. vann sprut, ny t25turbo. stabstag foran å bak. short shift kasse,justerbart turbo trykk fra inni bilen,nye dempere og fjærer. bilen har gått 200mil siden den ble fult resturert. nyoverhalt topp men forsterket topp pakkning. hele bilen er emblemfri. dør handtak er tatt bort og erstattet med pop lock. og masse mer.

Prisen er 70000kr..

Noen som har noen meininga om biln ev ka ä burde se etter??

Noen bilda jeg fått av eiern..

1328873-bilde1-dsc00054.jpg

1328873-bilde2-dsc00029.jpg

1328873-bilde5-dsc00061.jpg

1328873-bilde4-dsc00059.jpg

Bilde_105.jpg

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E div ting ä å ikje lika men bare småting som blir skifta... så som ratt, felger å div... E byggat av ett firma i bodö.. http://www.rs-concept.com.. bilen e sinsykt fin i mine öya.. e liksom spec men ikje overstyla.. liker de me dörrene å att de ikje e nökkel til å start biln me... Startknapp å startsperre :D Men e prisen ok elr?

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke prisen er så gal når man tenker på hvor mye tidligere eier har lagt i bilen. Hvis alt er gjort ordentlig og bilen er i bra stand teknisk så er det ikke ille. Synes jeg da.. Vet ikke hva dere andre mener?

AlexTheMan

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp heller min g60. du kjøre lett ut spid. på 260km/t info kan vi ta per pm

Tror det er noen som har veldig feil speedometer eller skryter på seg en god del

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150225

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider