Gå til innhold

Vurderer köp av corrado..

Ranger emnet


MsRacing

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, er vel slik på de fleste biler.

Når det sto 80 på nåla på min, så var den reelle farten 76 km/t.

Og større blir forskjellen jo fortere du kjører!

 

dette varierer da det kommer ann på dekkdim og slikt, men den jeg har viser ganske så eksakt den reelle hastigheten.

 

Målt med GPS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del med saken å gjøre med tanke på hvor seriøst jeg skal tro på deg. Men om du kan bevise for meg at du LETT kan kjøre i 260+ med corradoen din så blir det en annen sak.

 

tror han skal få litt problemer med det siden nåla er på max 260km/t, og med ca den marginen det var hos meg med 15" hjul så vil han ca kjøre i 245 km/t når nåla står på 260.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror han skal få litt problemer med det siden nåla er på max 260km/t, og med ca den marginen det var hos meg med 15" hjul så vil han ca kjøre i 245 km/t når nåla står på 260.

 

Om han skal selge bilen og bruker som argument at den LETT klarer det vil det jo være en forutsetning at det faktisk stemmer.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han skal selge bilen og bruker som argument at den LETT klarer det vil det jo være en forutsetning at det faktisk stemmer.

 

ja sant. Men om han kom å skulle selge en bil til meg som han har kjørt i 260 km/t ville jeg satt ett lite spørsmålstegn på hvordan han ellers har brukt bilen...

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

corrado e jo bygd for å råne stripa?! korr dokker sku diskuter! nåla sto på 260 enkelt å greit. æ har ikke hadt mer en 200. så filmen fra forje eier!!!

 

vest d e nåkka dokker spekuler i så send mæ en pm! syns vi har ødelakt tråen me å diskuter små bagateller. sånn va d på den tråen æ starta...

bilbelte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

corrado e jo bygd for å råne stripa?! korr dokker sku diskuter! nåla sto på 260 enkelt å greit. æ har ikke hadt mer en 200. så filmen fra forje eier!!!

 

vest d e nåkka dokker spekuler i så send mæ en pm! syns vi har ødelakt tråen me å diskuter små bagateller. sånn va d på den tråen æ starta...

 

Om du tenker på den tråden som ble slettet så var vel det egentlig du selv som la opp til at den ikke ble noe av, men du har et poeng, trenger ikke ødelegge denne tråden mer.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår