antheus Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Topicen sier vel alt. Men vil en Grill fra en Golf -77 LS passe på min -91 mod Golf Cab? Vil ha bort de pokkers ekstralysene :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 tror da det:) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Det var det jeg trodde. Men jeg ville vere sikker :cool: Takker hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Da er en grill på vei i posten til meg. Fant ut at Bjugn Bilopphøggeri hadde en helt ny grill fra en -82 GLS liggende. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Merk at jeg skrev tror :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Den skal passe, men hvorfor bytte tilbake til "gammelt" utsende når du har '90 fangere. Vil ikke det blir litt rart ? Eller bytter du mer samtidlig. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Tror faktisk det vil se bra ut med gammel grill sammen med Karmann fangeren jeg. Får ivertfall prøve den, og passer det ikke får jeg helt sikkert solgt den.Må bytte Grill listen også, siden den er for 4-lykters grill. Noen som har en grill list liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg