ExceL Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hei, har som sikkert de fleste skjønner klart å knekke ene av de tre skruene fra støtdemperen som man skrur muttrene på i tårnet... bilde forklarer kanskje bedre enn meg:thumb ja.. spørsmålet mitt er da.. går det ant å fikse dette på en enkel måte eller hva må skiftes? (en av de tre har knekt.. en av de to fremme) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 de skruene der, er havt nagler og halvt skruer, festa i selve støtdemper-lageret... så her må du nok bytte støtdemperlager:) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Bytt lageret ja, fort gjort:) Trenger jo ikke ta ut fjærbeinet engang:) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 neinei.. de skruene der er festa i den "plata" som er på toppen av fjørbeinet, under der er en gummiting, så lageret, så ei skål å noe greier under der igjen.. de skruene er uansett bare pressa i denne plata, så om du tar den ut, trykker ut bolten, så kan du nok finne deg en ny bolt å trykke i.. edit, ja bytt lager og med det samme du har det oppe.. koster en liten 500,- lapp hos volvo.. disse har en lei tendens til å bli fulle av sand og drit, noe som er dårlig i et stort aksielt kulelager;) edit2: oi trodde jeg var på 700 forumet..slik er det hvertfal på min, kan ikke tenke meg det er anderledes hos deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 tror de skruene er pressa, som 230ft sier. Lageret bare tar du CRC i, så blir'e godt som gull.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg