Gå til innhold

nuzzepuz golf2 prosjekt

Ranger emnet


nuzzepuz

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si meg enig med Polo Classic der når det gjelder stylingen du har valgt..

Etter min mening ser den stylingen litt voldsom ut. Syntes det liksom blir for mye plastikk. Mitt tips hadde vært å kanskje satt på en 90 fanger, sideskjørt kan jo være greit noen ganger og en litt mindre bakfanger..(lik den som sitter på bilde nr 2 (DD skilta) av innlegget til Polo Classic..

 

Senke bilen er god del, få en grooom lyd og få på noen ordentlige feite felger..

 

Motorplanene høres veldig bra ut..

 

Lykke til med prosjektet ditt..:)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

the gølf:

 

joda.. har tenkt litt på det... men jeg fikk ett veldig godt "tilbud" på denne stylingen, å i grunnen så ble jeg forelska i den med engang jeg så den.. men har annen styling liggende her i tilfelle det blir super voldsomt når jeg har fått det på.. hehe

 

men jeg har litt den teorien at det er kjedelig å ha noe alle andre har.. så derfor har jeg lyst på dette kittet som det er avbildet her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

the gølf:

 

joda.. har tenkt litt på det... men jeg fikk ett veldig godt "tilbud" på denne stylingen, å i grunnen så ble jeg forelska i den med engang jeg så den.. men har annen styling liggende her i tilfelle det blir super voldsomt når jeg har fått det på.. hehe

 

men jeg har litt den teorien at det er kjedelig å ha noe alle andre har.. så derfor har jeg lyst på dette kittet som det er avbildet her

 

Ingen har en A4 motor med 300 hk i en Golf 2 med den stylingen jeg nevnte for deg;)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe rått. dette blir stilig, gikk en rosa golf i larvik for en stund siden og, men den så litt mere "jalla" ut var rulle malt ut og hadde chrome kapsler!.

Tøft og gå en annen vei da, ikke helt lett og finne på noe nytt, i hvetfall ikke med en golf 2!. Stå på!!!

89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt)

97 Toyota Celica T-20 (Solgt)

88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt)

96 Toyota Carina E T19 (Solgt)

98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår