halsen89 Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Sykt bra! Det må trøkke noe sinnsykt inni den bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 det der blei helt rått! skikkelig bra jobba!:D Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrikioo Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Heisann. Må bare spørre deg om noe ang AVG-VDP1 saken. PÅ min står det bare "sensor learing". Og hvor har du koblet den rosa ledingen? Den skal jo kobles på "vehicle Speed Detection Circuit". Har ikke samme bil, men trenger litt info fra folk som har satt inn denne boksen.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Veldig nice, litt rotete når alt av forsterkere osv syns nedi midten der, og kondensatorene stikker opp med ledninger på den måten, men veldig nice finish! Jeg er noe skeptisk til installasjoner der alle komponentene MÅ vises. Personlig liker jeg bedre å gjemme noen dersom man har noen som ikke matcher hverandre så godt, for man kan jo heller ikke handle etter matchende utseende, men etter kvalitet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Sykt bra jobb, men kan to PRS-D5000SPL drive de to høytalerne? Hvor mye watt/rms får de vær? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Sykt bra jobb, men kan to PRS-D5000SPL drive de to høytalerne? Hvor mye watt/rms får de vær? Nei, blir for lite strøm til å få utnyttet dem. Bruker bare en spole. Så var det tilbake til den watt/rms fikseringen ja......... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Jeg har kjøpt samme høytaler selv å lurer på om det går å koble den i 1 ohm med en forsterker med bare en utgang. Går det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 TS-W5102SPL Pioneer Subwoofere - Bilunderholdning Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Det elementet aleine kan KUN kjøres i enten 1 eller 4 ohm. Pga 2x2ohms spoler. Skal du ha det ned i 2 så må det et element til får å få til det. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Jeg har sett der, men jeg klarer ikke finne svar på det spørsmålet der... Lett ganske lenge etter svar på det, men det var vanskligere å finne en jeg trodde. Det er ikke så mange som har mono forsterker med bare en kanal ut som må koble den til en høytaler med 2 spoler. Hvordan kobler mann det? Å går det i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Kopiert fra siden: Dual 2Ω voice coils: 1 or 4Ω Yes Du kan med andre ord kjøre den kun på 1 eller 4 ohm når du kun har 1 element. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Går det ann å få 1ohm ut altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Kopiert fra siden: Dual 2Ω voice coils: 1 or 4Ω Yes Du kan med andre ord kjøre den kun på 1 eller 4 ohm når du kun har 1 element. *Peker på 1-tallet....* Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Men om du har en forsterker med bare en kanal ut, hvordan kobler du da for å få en ohm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Du kobler en kabel til hver spole inn i utgangen. Altså paralell kobler. (2 Ohm x 2 Ohm) / (2 Ohm + 2 Ohm) 4/4= 1 Ohm Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg