T0mmen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ser virkelig bra ut! Kan gi dere et tilbud, kom og bygge i min garage:D Skal få gratis leile, hvis dere bygger om bilen...*optimist* hehe..Virkelig bra arbeid!!:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ser virkelig bra ut! Kan gi dere et tilbud, kom og bygge i min garage:D Skal få gratis leile, hvis dere bygger om bilen...*optimist* hehe..Virkelig bra arbeid!!:) Hehe, vi har jo egen garasje som er gratis så.. :P Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 blir veldig bra det guttær :) huff pussing er noe dritt når det skal være så slett at det skal kunne lakkas .... stå på Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 må si jeg likte laksetrappen dere brukte til forstekerene :) Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Utrolig rått prosjekt :) misunne maks :) spesielt arbeids plassen du kan jobbe på :) utrolig bra gleder meg alt til å se ferdig resultater. og kanskje en video snutt ?? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 utrolig rått prosjekt! :) åssen er det å få glass fiber å sånn til å passe under gummi listene på kantene å sånn? noe spesilt triks for å få til det, slik at man ikke får en synlig skarp kant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Må bare si som alle andre, sinnsykt bra prosjekt ;) gleder meg til å se det ferdig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 utrolig rått prosjekt! :) åssen er det å få glass fiber å sånn til å passe under gummi listene på kantene å sånn? noe spesilt triks for å få til det, slik at man ikke får en synlig skarp kant? Fin pussing.. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 fin pussing eller finpussing? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Fin pussing.. :) hva gjør du for å få den kanten under lista da? tar du av lista og drar glassfiberen så langt ut du kan og setter lister på over til slutt? :) meget bra jobb det blir gjort på bilen der! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hva gjør du for å få den kanten under lista da? tar du av lista og drar glassfiberen så langt ut du kan og setter lister på over til slutt? :) meget bra jobb det blir gjort på bilen der! :) Støper forma uten lista, så skjærer du til kantene slik at dem passer inni lista etterpå.. Vanskelig å forklare. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 det var SYKT SYKT bra :D er det lov til og spør å møe en sånen instalasjon koster? Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 det var SYKT SYKT bra :D er det lov til og spør å møe en sånen instalasjon koster? Bare å sende meg en epost det der du skriver hva du er ute etter så skal du få en ca. pris med meg. kontakt info. finner du på http://www.audiocustom.com Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg