ragua Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Heisann! Ja, da har vi startet på et nytt prosjekt. Denne gangen er det som sagt i topic en Celica som står for tur. Vi har allerede begynt men på grunn av kamera streik har jeg ikke noen bilder å komme med helt enda. Kan jo si litt om hva som skal inni: Subber: 2xTS-W5102SPL Monoblokker: 2xPRS-D5000SPL Forsterker: 1xPRS-A700 Frontsett: TS-C131PRS Baksett: TS-E1376 Batteri: Kinetik HC2000 CD-Spiller: AVH-P5700DVD Div: SkyTronic 7" LCD monitor Pioneer Bluetooth adapter Pioneer AVG-VDP1 Sony PlayStation 2 slim Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 ser ut som om dette kan bli gromme saker:) Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 gleder meg til bilder =) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 gleder meg til bilder =) jeg og! Masse rå prosjekter som ruller ut av den garasjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Frontsett: TS-S101PRS Bare disse som frontsett??? skal bruke orginal diskantene eller? Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Bare disse som frontsett??? skal bruke orginal diskantene eller? Beklager, jeg som har lagt ut feilinformasjon. Dette er nå rettet på. Er TS-C131PRS frontsett. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Beklager, jeg som har lagt ut feilinformasjon. Dette er nå rettet på. Er TS-C131PRS frontsett. ahhh syntes det var noe som ikke stemte ja :) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Sweet! dette kommer til å trøkke tipper jeg, Pioneer er jo ganske mye "bang for your buck" Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 au au au :D Detta blir vondt!! Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 dette ser sykt bra ut :) stakkar bakrute..:( Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Kommer til å bli noe voldsomt med trykk. Og ja, jeg er redd for at bakruta kan komme ut. Den ligger ikke i noe spor, er bare limt nedpå..... Men men, tiden vil vise. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 nice ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Har fått støpt første strøket. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg