ealoken Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ja, da er jeg lei fargen på 740n min. Planen er og lakke bilen til sommeren da den mest sansynlig står helt ribbet. Valg 1 : SVART ( Skikkelig svart ) med titan farge på felga Valg 2 : Mørk blåfarge og gull farge på felgene Valg 3 : Candy rød og Lys farge av en sort på Felga. Om noen har noen bilder av fete farge komboer på en 740 uten 100 kilo plastikk så legg de gjerne ut. Er åpen for det meste. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Valg 1 for min del, men det er jo smak og behag.. Rød bil med hvite femeika felger har jeg sett, og det var tøft! Sånne "racingfelger" jeg ikke husker navnet på var det .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hm, jeg har jo R-felger og Eiker E1. jeg er enten valg en eller to.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Compomotive heter de jeg har sett. Hvite felger på rød bil ... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Du skal jo ha en driftebil, så burde kanskje ha gått for noe litt ekstremt. Kraftig oransje eller noe :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 compo felga er så oppbrukt og kler 24x mye bedre. orker ikke en skrikende oransje felg!! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg er svak for mørkeblå med hvite felger jeg da.. Det blir som regel veldig pent. Ellers er svart også en grei farge på 740, men jeg ville gått for blå! Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 blå roxx...;) Himmelblå metallic:partyon: hehe Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Peneste fargen på 740 er koksgrå. Kode 177 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Den jeg har nå :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg