Gå til innhold

Tuppa 85 (Anette) peugeot 106 "blåbæret"

Ranger emnet


Tuppa85

Anbefalte innlegg

Teppet er nå lakka svart, og det var nok ikke dumt! Må nok lakke litt til i morra. Nå er det også trekt kabler til anlegget =)

 

Halla på ræ da var du på plass du også hehe. Blir bra det her da tuppa hehe litt spesiell bil å bygge på er det ikke det a ikke mange som gjor det her inne etter som jeg har sett;) stå på hilsen gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk gisle =)

 

Har ikke sett noen 106 ph1 som har gjort det jeg gjør, så det er litt ekstra gøy da :race hehe Hvorfor skremmende med vanlig bil lakk? Det blei jævelig bra nemmelig! Det svarter av, men så skal ikke jeg akkuratt krabbe rundt på gølvet i bilen lenger da... hehe Skal jo inn matter også, så det svarte blir jo ikke akkuratt slitt bort... Men men, da får jeg svinge meg med spray boksen igjen isåfall :) hehe

wake upp and smell the oil!

 

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk gisle =)

 

Har ikke sett noen 106 ph1 som har gjort det jeg gjør, så det er litt ekstra gøy da :race hehe Hvorfor skremmende med vanlig bil lakk? Det blei jævelig bra nemmelig! Det svarter av, men så skal ikke jeg akkuratt krabbe rundt på gølvet i bilen lenger da... hehe Skal jo inn matter også, så det svarte blir jo ikke akkuratt slitt bort... Men men, da får jeg svinge meg med spray boksen igjen isåfall :) hehe

 

hehe, du har nok en evig sprayjobb der ja:P

kan ikke du få fatt i sort teppe da? dette er jo ikke akkuratt en bil som ble solgt så veldig få av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaha joachim!!! Den gummistrikken var god! :win hehe

 

Mye inni blir vitt. Dør trekkene, deksler i dashen, midkonsollen rund girstanga, blir hvitt baki rundt anlegget, hvitt tak, bytter nok rattet også.

 

Var fint i blått også ja, men nå blir det hvitt =) hehe Tror det blir kult. Bare jeg er fornøyd så blåser jeg i hva andre sier =) Takk for hyggelige tilbakemeldinger da :partyon:

wake upp and smell the oil!

 

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stiller meg litt undrenes til at du lakker alt hvit inne, pent med blått...

og du må få lakket leppa og spoiler blått!

 

noe framgang på sentralås?

 

NEI!!!! :hvaskjera Spoiler å leppe forblir hvitt!! JEG liker det sånn :win hehe Skal ned på værste å jobbe litt nå. Ikke dumt det for å si det sånn =) Fikk ikke vært der i går.

 

Hvit leppe bak og sideskjørt kommer om jeg vil det... Først må jeg finne sideskjørt til denna tralla... Tenkte på å bare prøve å lage til noe selv, men må bli ferdig med bilen innvendig først også før jeg begynner på noe nytt nå =) hehe Har en del å gjøre... Er jo gøy også da. Ingen her som har noe sideskjørt til 5 dørs golf og bakleppe? Isåfall er jeg interessert :driving

 

Takket ja til ny jobb i dag også, så 1 februar begynner jeg å jobbe som teknisk klargjører på Bertel O Steen :happyhappy: *skryte skryte* hehe

wake upp and smell the oil!

 

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil, jeg likte blandingen med blått og hvitt.. Men som som du ser på avataren min så liker jeg twotone biler.. hehe..

 

Men et lite spm, ser det står girls go fast på bilen din på de gamle bildene, men det står pink racing i signaturen din.. Er det to rivalliserende gjenger detta eller? hehe..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår