Gå til innhold

Tuppa 85 (Anette) peugeot 106 "blåbæret"

Ranger emnet


Tuppa85

Anbefalte innlegg

Tenkte legge ut litt om bilen min da... Har en peugeot 106 ph1 som jeg driver å bygger anlegg i. Anlegget er in phase pink (ja... det er rosa, hater fargen selv!) Dette skal bli kult!! Har nå lydisolert hele bilen, skal legge kabler og montere alarm og sent. lås på torsdag. Eneste jeg mangler til bilen nå er egentlig ny motor!! For den jeg har nå er en standard 1,1L og går som en :ass: ... Men men, den duger! Billig forsikring =)

 

Dette er gjort med bilen da før jeg starta på anlegget:

- 15" hvite comp felger

- Leppe på frontleppa (lakka hvit pga hvite felger)

- Liten vinge (cap) på bakluka (Lakka hvit pga hvite felger)

- Bytta ratt og gearkule (ratt skal byttes igjen nå i vinter)

- 2 stk momo stoler

- 3 punkts belter

- Bytta bakstilling, den som var på var like før at knakk hehe

- Tatt ut baksetene (var egentlig for å få plass til bikkja, men nå skal jeg bygge anlegg baki der)

- Bestilte andre speil, men de kom aldri... Så må vel bestille nye

- Lakka deksler i dashbordet, for tredje gang =)

 

 

må få med navnet

2.jpg

 

Isolerer med hårføner da varmepistolen tok kvelden...

2.jpg

 

Min felg

2.jpg

 

 

Fronten på bilen

2.jpg

 

innvendig bagasjen

2.jpg

 

under førersetene samt baksete gulv

2.jpg

 

Jeg jobber

2.jpg

 

Jeg har jo seff

2.jpg

Blåbæret fra siden

2.jpg

 

isolert taket

2.jpg

 

vinkel felg

2.jpg

 

mer isolert

2.jpg

 

fant noe som hang å slang, men vanskelig til å få til å passe!

2.jpg

 

vinkel siden bak

2.jpg

 

ikke en skikkelig jobb uten litt plaster, kvinnfolk og saks er ikke bra!

2.jpg

 

dørtrekk som er trukket om i hvitt

2.jpg

 

lakkert litt deksler

2.jpg

 

Jeg har trukket om taket i hvitt

2.jpg

 

The pøgg

2.jpg

 

slik ser det ut ja

2.jpg

 

Kommer flere bilder når jeg har fått gjort litt mer =) I mellomtiden er det lov å komme med meninger/synspunkter og tips =) JA!!! Leppa på fronten og vingen SKAL være hvitt, det er ikke jeg som har glemt å lakke det! =/

wake upp and smell the oil!

 

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir rått!

 

Ingenting er bedre enne jenter som bygger bil. Skal vi gifte oss?:D

 

Neida, stå på! Men, skal den turboen du har liggenes på eller?

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker å bukker for tilbakemeldingene ;) hehe

 

spiritus: Nei, det turboen er fra en A4 diesel, så den skal ikke inn i blåbæret =) hehe Selv om det hadde ikke gjort meg nor =) Du må gjerne sponse meg med en om du ønsker det =) hehe Mulig det blir motorbytte, eller så blir det ny bil, veit ikke enda. Er litt gøy å holde på med denne, har ikke sett noen andre 106 ph1 som er bygd på denne måten... Takk for tilbudet, men tror ikke vi skal gifte oss nei hehe (jada, jeg tok spøken)

 

zoom zoom: hehe nei det er MANGE som har kommentert dessa tre bolts felga mine, derfor jeg er ekstra stolt av comp fega!! hehe

 

Scrat: Alle andre har jo profil her så måtte jo legge ut detta prosjektet da =) hehe

 

Per Kristian: Motoren min er en STANDARD 1,1L Det går så dårlig det! Er omtrent så ei ku vagger ifra meg... Er omtrent så man kan dytte meg i nedoverbakker, men det er billig forsikring da =) hehe

 

Takk for all positiv tilbakemeldinger! Bare å komme med mere, både positivt å negativt kiddie

wake upp and smell the oil!

 

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt kremt CHristian hehe. Nei det er vell ikke en racing bil nei:win Hadde en sliten 205 1,3l også bra vinter bil da fikk nesten ikke hjul spinn på snø:driving

 

litt OT nuh:

slitene 205 1.3l :D har aldri flirt så mye når jeg har kjørt ever! morro bil! bra aks i de. og spinnings er ikke noe probl!

 

men mye isolering ca 97% mere en i min ene bil:batman:

men et lite spm igjen. hvis du ikke liker rosa.. hvorfor ha anlegg i rosa da?

RS Turbo

Audi 80 B3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT nuh:

slitene 205 1.3l :D har aldri flirt så mye når jeg har kjørt ever! morro bil! bra aks i de. og spinnings er ikke noe probl!

 

men mye isolering ca 97% mere en i min ene bil:batman:

men et lite spm igjen. hvis du ikke liker rosa.. hvorfor ha anlegg i rosa da?

 

Da skulle du ha prøvd gti det er helt rått!!!

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT nuh:

slitene 205 1.3l :D har aldri flirt så mye når jeg har kjørt ever! morro bil! bra aks i de. og spinnings er ikke noe probl!

 

men mye isolering ca 97% mere en i min ene bil:batman:

men et lite spm igjen. hvis du ikke liker rosa.. hvorfor ha anlegg i rosa da?

 

Fikk en jævelig bra ide med det rosa så det gjenstår bare å se om det blir bra nok... Tar en sjanse, det gjør jeg... hehe

 

Takk for alle positive tilbakemeldinger!! Er ikke vandt til dette jeg :partyon: hehe Skal fortsette med bilder seff!! I morra blir det montert sentral lås og alarm, samt at det skal trekkes kabler. Så da må gulv teppet renses så det kan settes på plass igjen, om det går pga lydisoleringa... men men... Alt går som regel med litt vold å vaselin =) hehe Samt at tak trekket skal på plass igjen. Om jeg ikke blir ferdig med dette i morra blir jeg forhåpentligvis det på fredag =)

wake upp and smell the oil!

 

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår