Gå til innhold

Tuppa 85 (Anette) peugeot 106 "blåbæret"

Ranger emnet


Tuppa85

Anbefalte innlegg

du burde holde deg unna rykkinn.. skal lakke spoiler og lepper på din hvis den står parkert her:win

 

hahaha du irriterer deg litt over det der? hehehe Så fint at jeg ikke bor på rykkinn lenger da :thumb men nå veit jeg hvem det er om de plutselig er lakka! Da blir det :chairshot hehe

wake upp and smell the oil!

 

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fet bil, jeg likte blandingen med blått og hvitt.. Men som som du ser på avataren min så liker jeg twotone biler.. hehe..

 

Men et lite spm, ser det står girls go fast på bilen din på de gamle bildene, men det står pink racing i signaturen din.. Er det to rivalliserende gjenger detta eller? hehe..

 

Liker fargene mine jeg også :) hehe Jeg var med å starta girls go fast, men så trakk jeg meg. Fikk da en tlf av ei som heter Gunn (nuzzepuz, som hun kaller seg her) så da ble jeg med henne. Å det går veldig bra. GGF er dratt av bilen og pink-racing skal på i HVIT skrift om ikke lenge :driving hehe

wake upp and smell the oil!

 

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nja.. ser liksom bare litt uferdig ut.. har ikke sett så nøye på det. men er det lakka hvit.. eller er det bare sånn de kom?

 

Det er både grunnet, lakket og med klarlakk, slipt ned og gjort på nytt :win Måtte det pga har så dårlig tolmodighet så snudde vingen litt for tidlig så avispapiret jeg hadde under satt fast i lakken :win til meg... hehe Måtte le litt da :) hehe Men men, det forblir hvitt :boxers heh

wake upp and smell the oil!

 

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker fargene mine jeg også :) hehe Jeg var med å starta girls go fast, men så trakk jeg meg. Fikk da en tlf av ei som heter Gunn (nuzzepuz, som hun kaller seg her) så da ble jeg med henne. Å det går veldig bra. GGF er dratt av bilen og pink-racing skal på i HVIT skrift om ikke lenge :driving hehe

 

Okey.. Det var det at du ikke kjører svart 200sx som gjorde utslaget? hehe..:driving

 

Det dukka opp ei pink racing lady på sideways forumet vårt, hu skulla ha alt i rosa eller svart hu da.. hehe..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig på værste for denne dagen. Nå har jeg lakka litt, lakka litt til og lakka litt mer. Så nå håper jeg at jeg slutter å finne deler å lakke hehe :) må bare ha på klarlakk.

 

Alex: Ja, jeg gikk på Gommerud... Klarer ikke helt å koble opp hvem alex du er...? hehe

 

I morra håper jeg på å få satt inn tak trekket, og noen deksler. Har tatt en god del bilder, får nok lagt dem ut iløpet av helgen håper jeg. Tror jeg har ordna så jeg klarer det selv nå :win er ikke akkuratt noe geni på data... alacocaina

wake upp and smell the oil!

 

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare bra det ;) kjenner ikke deg og du kjenner ikke meg så derfor du ikke kan koble meg opp med en alex :driving

Gikk i klassen under deg på barne skolen, husker bare at jeg hadde deg fra en plass. å det var nok der! back to topic

 

hehe huff da! Du husker meg fra mine temperamangets dager... jaja hehe Jeg kan ikke huske deg hvertfall.

 

I dag skal jeg få inn taktrekket å en del deksler, så nå håper jeg bilen begynner å ta form igjen =) Skal prøve å få lagt ut litt bilder i kveld.

wake upp and smell the oil!

 

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare bra det ;) kjenner ikke deg og du kjenner ikke meg så derfor du ikke kan koble meg opp med en alex :driving

Gikk i klassen under deg på barne skolen, husker bare at jeg hadde deg fra en plass. å det var nok der! back to topic

 

Det vil si at du må ha gått i parallel klassen min, fordi det var bare 2 Alexanderer i 86 kullet på Gommerud! Å jeg er den ene!

 

Unnskyld for at jeg ødlegger tråden din Anette! Puggen din blir fet, blir kult å se den ferdig til sommeren eller no..:D

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår