960T6 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Noen her på forumet som har handlet på hova.com? Siden det sendes fra sverige er det vel moms og toll og hele pakka regner jeg med.. har fått sendinger sendt "post restante" til Strømstad og hentet delene selv der, men vet ikke om de støtter den ordningen.Da slipper man ihvertfall momsen på varene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 jeg har prøvd å shoppe der , men hvertfall for noen mnd siden aksepterte de IKKE visa fra andre land en sverige pga de hadde blitt svindla .. så jeg bare la fra meg tanken .. de skulle da ha cash up front men som jeg har lest fra andre forum og sjekke litt rundt så er den en nettshop du kan stole 100% på seriøse og god kundeservice det var min erfaring Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 jeg kjøpte grillen min fra hova på nettshop, og det gikk knirke fint! Ble sendt dagen etter jeg betalte! Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvokid Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Kjøpte hvite blinklys framme og bak på 940en på Hova.com. Gjekk veldig fint... Hadde god kontakt med dei på mail. Eneste minus var litt lang leveringstid Siter - Volvo 940 LT, 1997 modell - - Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) - Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 ja blir nok ihvertfall en ukes leveringstid, men dette er jo fortollingen sin skyld! :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 men du betalte moms og slikt selvfølgelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvokid Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Nå skal det sies at det er to år siden jeg gjorde denne handelen... mener å huske at jeg betalte moms (men ikke toll trur jeg). Måtte betale på forskudd til ein konto i Sverige.. Siter - Volvo 940 LT, 1997 modell - - Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) - Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 ja ble moms og slikt på meg også...noen hundre lapper på den grillen ekstra! Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjon Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg handlet grill og klare, svarte blinklys til fase 1 der. Var vel i juli 2005. Måtte betale inn på kontoen deres, for de tok ikke utenlandske Visakort. Fungerte greit det, men ble litt lengre leveringstid, for pengene brukte fem dager til deres konto. De sendte først feil blinklys (til fase 2) selv om jeg understreket at dette skulle være til fase 1. Måtte derfor sende tilbake, og de var raske med å sende nye. Etter at de returnerte blinklysene hadde kommet fram, refunderte de det jeg hadde brukt på returporto til min konto. Jeg betalte moms på den første pakken, men den andre pakken med de riktige blinklysene skrev de gave på for å spare tid og bryderi. Kunne fått igjen momsen for de feilsendte blinklysene, men det har jeg ikke orket å gjøre. Så, de er greie og retter opp feil de har gjort, men det er noe dritt når ting blir feilsendt, det blir så mye ekstraarbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg