G60 Racing Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Da var valget tatt...:D http://turboneticsinc.com/turbo_gtk.htm Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Håper det blir bra greier da. Skal være veldig bra dem siste turboene i serien deres. Men de er jo ganske dyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Tror nok blir bra, skal ta turen til krb da innsuget og grenrøret er kommet så han kan se på det og finne frem til riktig turbo til meg! Gt-K 450 kostet 14.700+mva hos krb så er jo litt penger! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kommer det en ny prosjekt tråd nå da? Eller fortsetter du i den gamle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 vet ikke om kommer til og lage noen tråd, er jo bare deler som ligger på rommet enda og har demontert 9A motoren jeg skal bygge på så er liksom ikke mye og skrive... bestilte meg costom innsug i dag også og skal til krb da delene er ankommet så han skal bygge opp en turbo til mitt oppsett... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hvor kjøpte du innsug, og hvor mye måtte du betale? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Hvor kjøpte du innsug, og hvor mye måtte du betale? kjøpte ross innsug og ble vel ca 5000 med frakt... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg