Raymond Andersen Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 ok, stilig.. :) om noen er intrisert har jeg ubrukte tåkelys (hella), alt av utstyr og instrukser er med + braketter. helt ubrukt :) i orginal embalasje.. kr 3000kr.. må selgest pga bot.. hehe Er det til golf eller bora du har da? skulle så sårt hatt til bora men gittera passer ikke om hverandre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Er det til golf eller bora du har da? skulle så sårt hatt til bora men gittera passer ikke om hverandre... da må du nok skaffe nye braketter men du kan jo få kjøpe alt det andre :) Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Har kommet over en bruktbil på jobben (riktig nok en passat) men den hadde slike spredere,skal prøve å modde festene fra den samt at jeg må kjøpe nye spredere da de er sprekte. så da får vi se hvordan jeg får det til å passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg